۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
تجهیز ۳۳۶ نانوایی همدان به کارتخوان هوشمند
مدیرکل غله استان همدان خبرداد:

تجهیز ۳۳۶ نانوایی همدان به کارتخوان هوشمند

همدان - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از تجهیز ۳۳۶ نانوایی همدان به دستگاه کارتخوان هوشمند در نخستین روز اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش بازار؛ مسعود بکایی از آغاز نصب کارتخوان‌های هوشمند بین نانوایی‌های همدان طی روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در روز اول این طرح ۳۳۶ دستگاه کارتخوان نصب شد که این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ دستگاه کارتخوان به نانوایی‌ها اختصاص یافته که طی چند روز آینده تمام آنها نصب خواهند شد، گفت: یک‌هزار و ۹۵۰ نانوایی در استان همدان وجود دارد که هفته آینده تمام آنها مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند خواهند شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان با اشاره به اینکه تقریبا تا دو هفته آینده تمام نانوایی‌های کشور به کارتخوان هوشمند مجهز خواهند شد، افزود: در مرحله اول مقدمات کار نظیر نصب دستگاه کارتخوان و آشنایی مردم و نانوایی‌ها با کارکرد این دستگاه است.

وی با بیان اینکه بعد از اینکه نانوایی‌های سراسر کشور از طریق دستگاه‌های کارتخوان هوشمند به سیستم متصل شدند، دولت دستور عملیات کار را خواهد داد عنوان کرد: فعلا تغییری نسبت به سهمیه آرد نانوایی‌ها نسبت به گذشته انجام نشده است.

بکایی با اشاره به اینکه سالانه مصرف گندم استان همدان در بخش خبازی‌ها ۲۱۰ هزار تن است گفت: ماهانه ۱۵ هزار تن آرد بین نانوایی‌های استان توزیع می‌شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha