۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
طرح فروش هوشمند نان در استان سمنان آغاز شد
استاندار سمنان:

طرح فروش هوشمند نان در استان سمنان آغاز شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه طرح هوشمند سازی فروش نان در استان آغاز شد، گفت: از امروز در ۶۲۸ واحد نانوایی، نان با کارت خوان‌های هوشمند به فروش می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی بیان کرد: طرح فروش هوشمند نان در استان سمنان روز دوشنبه با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در یک واحد نان سنگکی این شهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه از امروز در ۶۲۸ واحد نانوایی استان سمنان، نان با کارت خوان‌های هوشمند به فروش می‌رسد افزود: این طرح تا پایان هفته با نصب کارت خوان در همه ۷۵۲ واحد نانوایی استان به طور کامل اجرا می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه به نانوایی‌ها آموزش داده شده که چطور نان را با دستگاه‌های جدید به مردم بدهند، ابراز کرد: تاکنون ۶۲۸ واحد از این تعداد کد شاپرک گرفتند و مابقی نیز در حال اخذ کد هستند تا همه نانوایی‌های استان مجهز به این سیستم شوند.

هاشمی با بیان اینکه نان گران نخواهد شد، گفت: شفاف سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی‌ها مهمترین اولویت دولت در اجرای این طرح خواهد بود از سوی دیگر باید تاکید کرد که با اجرای این طرح هیچ افزایش قیمت و یا سهمیه بندی در فروش نان اتفاق نمی‌افتد و مردم در این باره نگران نباشند.

کد خبر: ۱۵۷٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha