۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
منابع آبی ایلام وضعیت خوبی ندارند | افزایش مصرف آب
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

منابع آبی ایلام وضعیت خوبی ندارند | افزایش مصرف آب

ایلام- ناصری، مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام با اشاره به اینکه منابع آبی استان وضعیت خوبی ندارند، گفت: مصرف آب به شدت افزایش یافته است.

پرویز ناصری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: به دلیل بروز بی سابقه پدیده خشکسالی دبی استحصالی منابع آبی مانند چاه ها ‌چشمه ها و شد ایلام بشدت کاهش یافته است.

افزود: افزایش بیش از حد دما و در پی آن افزایش مصرف آب منجر به افت فشار و یا کمبود آب شده که برای رفع این مشکل، مشترکین ضمن رعایت الگوی مصرف نسبت به نصب مخزن ذخیره آب در منازل خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که شهروندان در مصرف آب شرب دچار مشکل نشوند، تصریح کرد: هر زمان احساس شود آب آشامیدنی مردم تأمین نمی‌شود به‌طور حتم مجبور به جیره‌بندی می‌شویم.

ناصری با تأکید بر اینکه با مشترکان پرمصرف آب قطعا برخورد می شود، تاکید کرد : از شهروندان فهیم خواهان گزارش انشعابات غیرمجاز و مشترکینی که آب آشامیدنی را برای شستشوی کوچه و معابر هدر می دهند به سامانه ۱۲۲ هستیم.

مدیرعامل آبفای استان ضمن دعوت مردم به مدیریت و رعایت الگوی مصرف، اظهار داشت: اطلاعیه ها و هشدارهای آبفای استان را حتما پیگیری کنند.

ناصری عنوان کرد: برای عبور از این شرایط سخت نیازمند همکاری و همدلی تمام هم استانی های عزیز هستیم و مطمئنا مجموعه آبفای استان هرچه تلاش کند تا همیاری و همکاری مردم نباشدارایه خدمات مطلوب به هم استانی های گرامی امکان پذیر نخواهد بود.

کد خبر: ۱۵۷٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha