۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به دامداران و مرغداران اردبیلی پرداخت شده است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به دامداران و مرغداران اردبیلی پرداخت شده است

اردبیل- رجبی، مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای دامداران و مرغداری‌های استان اردبیل پرداخت شده است.

داوود رجبی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی در قالب دامدار کارت در خردادماه برای بیش از ۴۷۰ فقره پرونده تأمین منابع مالی، ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: با تأمین ۱۵ هزار میلیارد تومان خط اعتباری برای بانک کشاورزی در حمایت از مرغداری‌ها و دامداری‌ها پرداخت تسهیلات برای این مجموعه‌های تولیدی در استان اردبیل نیز آغاز شده و با نرخ سود ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد این تسهیلات تا سقف ۲ میلیارد ریال در حال پرداخت است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: ما حتی در روزهای تعطیل با فعال کردن شعب بانک کشاورزی پرداخت تسهیلات را از ساعت پنج تا ۶ عصر ادامه دادیم و تاکنون برای ۴۷۰ فقره درخواست، پرداخت تسهیلات انجام شده است.

رجبی افزود: بدون اعلام سهمیه خاص استان‌ها، پرداخت این تسهیلات به صورت شناور ادامه دارد و سعی ما بر این است تا به عنوان دامدار کارت پرداخت منابع را برای تأمین نهاده‌های دامی و مواد اولیه واحدهای تولیدی در بخش دام و طیور انجام دهیم.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha