۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
طرح توسعه یک واحد تولیدی در تاکستان کلید خورد
با حضور استاندار قزوین؛

طرح توسعه یک واحد تولیدی در تاکستان کلید خورد

قزوین - طرح توسعه یک واحد تولید ورق‌های چندلایه فولادی با حضور استاندار قزوین در تاکستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عملیات طرح توسعه واحد تولیدی یاتاقان بوش به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه تولید ورق‌های فولاد چندلایه خاورمیانه عصر چهارشنبه با حضور استاندار قزوین در شهرستان تاکستان آغاز شد.

این واحد تولیدی درزمینهٔ تأمین نیازهای داخلی بسیار موفق بوده است و حدود ۷۰ درصد یاتاقان‌های خودروهای سبک و ۳۰ درصد یاتاقان‌های خودروهای سنگین را تأمین می‌کند.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که تولیدات این شرکت کیفیتی در سطح جهانی دارد و با محصولات کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته جهان رقابت می‌کند.

وی اضافه کرد: محصولات این شرکت از کشورهای پیشرفته جهان باکیفیت‌تر هستند که بیانگر توانمندی و تلاش این مجموعه و حمایت دستگاه‌های اقتصادی و اجرایی استان از این شرکت دارد.

استاندار قزوین همچنین از یک شرکت صنایع تولیدی داروهای گیاهی در قزوین بازدید کرد.

جمالی پور در این واحد صنعتی نیز گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان استان تاکنون کمک‌های باارزشی به اقشار آسیب‌پذیر از کرونا داشته‌اند و با رضایت خاطر و بدون هیچ چشم‌داشتی تمام ظرفیت خود را در این زمینه به کار گرفته‌اند.

استاندار قزوین تصریح کرد: ستاد جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه را برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر راه‌اندازی کردیم و تاکنون نیز حمایت‌های قابل‌توجهی از سوی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه صنعتگران به این ستاد صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تاکنون حدود ۶۰ هزار خانوار و نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر از ویروس کرونا آسیب‌دیده‌اند و امیدواریم با جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای توزیع سبد غذایی طی ماه مبارک رمضان گامی در حمایت از نیازمندان برداشته شود.

جمالی پور افزود: کمک‌هایی که به این ستاد صورت می‌گیرد کاملاً دلی و مؤمنانه است و هیچ اجباری در این زمینه به صنایع و واحدهای استان صورت نخواهد گرفت.

استاندار قزوین در ادامه در خصوص درخواست طرح توسعه این شرکت گفت: توصیه می‌کنیم درزمینهٔ توسعه کشت گلخانه‌ای اقدام کنید زیرا نقش مؤثری در افزایش برداشت محصول، جلوگیری از آفت‌زدگی محصولات، کاهش مصرف آب و بازگشت سریع‌تر سرمایه دارد.

کد خبر: ۱۵٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha