۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
برقراری دومین پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان

برقراری دومین پرواز مستقیم بین ایران و تاجیکستان

پرواز مستقیم هفتگی تهران - دوشنبه - تهران، از روز یکشنبه مورخ ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ با پرواز شرکت هواپیمایی «وارش» در مسیر تهران به شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، پرواز مستقیم هفتگی تهران - دوشنبه - تهران، از روز یکشنبه مورخ ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ خورشیدی با پرواز شرکت هواپیمایی «وارش» در مسیر تهران به شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان آغاز می‌شود.

محمد تقی صابری سفیر فوق العاده جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با اعلام این مطلب در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:

بحمدالله با پیگیری‌های انجام شده و موافقت سازمان هواپیمایی کشوری ایران و تاجیکستان، این پرواز به منظور رفاه حال و شهروندان دو کشور و تسهیل سفر گردشگران انجام می‌شود.

به گفته سفیر کشورمان زمان این پرواز، طبق برنامه، روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران به فرودگاه بین المللی شهر دوشنبه و برگشت آن در ساعت ۲۳ همانروز خواهد بود.

محمدتقی صابری همچنین ذکر کرد در حال حاضر پرواز مستقیم در مسیر مشهد - دوشنبه- مشهد در روزهای پنجشنبه هرهفته برقرار می‌باشد و قبل از برقراری پروازهای مستقیم، شهروندان عزیز دو کشور ناگزیر بودند از مسیر غیر مستقیم و از طریق کشورهای ثالث مسافرت نمایند که علاوه بر افزایش هزینه سفر، موجب طولانی شدن زمان سفر نیز می‌شد.

سفیر ایران در تاجیکستان اظهار داشته است: با عنایت به توسعه روابط دو کشور هم فرهنگ و هم زبان ایران و تاجیکستان و امضای تفاهم نامه گسترش همکاری‌ها در حوزه گردشگری و افزایش تعداد مسافران و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و تاجیکستانی، امیدواریم به یاری خدا تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور، در آینده باز هم افزایش یابد.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha