۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
نتیجه جلسه امروز فدرال رزرو به تقویت دلار آمریکا منجر خواهد شد| بازار دلار صعودی است
ING بانک مدعی شد؛

نتیجه جلسه امروز فدرال رزرو به تقویت دلار آمریکا منجر خواهد شد| بازار دلار صعودی است

هولدینگ بزرگ مالی و بانکی ING با انتشار گزارشی اعلام کرد که میزان افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا در جلسه امروز فدرال رزرو، احتمالا ۷۵ واحد بوده و به افزایش ارزش و شاخص دلار کمک خواهد کرد.

به گزارش بازار، با افزایش گمانه زنی ها در خصوص میزان افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا در جریان جلسه امروز کمیته بازار آزاد فدرال، هولدینگ بزرگ بانکی و سرمایه گذاری ING نیز تایید کرده که به احتمال زیاد، میزان افزایش نرخ بهره ۷۵ واحد خواهد بود.

هولدینگ بزرگ بانکی ING با انتشار تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که برآوردهای این هولدینگ نشان دهنده افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو در اواخر امروز خواهد بود و در حال حاضر نیز بازارهای مالی مختلف بر همین اساس قیمت گذاری های خود را انجام داده اند.

در گزارش منتشر شده از سوی این هولدینگ آمده است: ما انتظار داریم که نتیجه جلسه امروز به طور کلی برای چشم انداز کوتاه مدت دلار مثبت باشد. این بدان معنا نیست که واکنش فوری دلار لزوماً امروز مثبت خواهد بود، زیرا در واقع سناریوهای متعددی وجود دارد که ممکن است فدرال رزرو کمتر از سطح انتظارات فعلی بازار عمل کند. به هر حال، برخی اصلاحات دلار امروز پس از یک رالی بزرگ امکان پذیر است.

در ادامه این گزارش آمده است: ما فکر میکنیم هرگونه اصلاح قیمت احتمالی دلار نیز کوتاه مدت خواهد بود. چراکه بعید به نظر می رسد سرمایه گذاران در شرایط فعلی که سیاست های فدرال رزرو منجر به تقویت ارزش دلار شده و بازدهی اوراق قرضه بانک مرکزی آمریکا نیز افزایش یافته، رویکرد مثبت و صعودی نسبت به دلار نداشته باشند.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha