۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
اجرای مسابقات خیابانی در محلات کمتر برخوردار از سوی ستاد اجرایی فرمان امام
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

اجرای مسابقات خیابانی در محلات کمتر برخوردار از سوی ستاد اجرایی فرمان امام

یزد- محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان یزد از اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی در محلات کمتر برخوردار از جمله اجرای مسابقات خیابانی خبر داد.

علی‌اکبر محمدپناه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان یزد به منظور ایجاد تحول و توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی و استعدادیابی محلات کمتر برخوردار، خانه تاسیس در محلات هدف راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: این ستاد با کمک گرفتن از خود اهالی محله و به صحنه کشاندن اهالی در صدد رفع مشکلات برآمده و که مسابقات خیابانی با عنوان جام شهدای ۱۵ خرداد در محلات یزد در همین راستا به مرحله اجرا درآمده است.

محمدپناه از اجرای این مسابقات در محله صدرآباد یزد، محله سلمان مهریز، محله علی آباد میبد، محله رباط پشت بادام اردکان، محله هادی آباد هرات خبر داد و افزود: برگزاری این مسابقات با استقبال گسترده ساکنان و ایجاد شور و نشاط در خانواده های ساکن همراه بوده است.

وی یادآور شد: در پایان این مسابقات به تیم های اول و دوم در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال با اهدای جام و مدال و لباس ورزشی و هدایای نقدی تقدیر شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان یزد اعلام کرد: با توجه به کیفیت برگزاری و نیازهای محلی، اهالی خواستار تداوم برگزاری این برنامه ها در محله ها شده اند.

کد خبر: ۱۵۶٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha