۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
آزادراه شیراز-اصفهان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
معاون رئیس جمهور:

آزادراه شیراز-اصفهان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

شیراز- معاون اجرایی رئیس جمهور از بهره برداری از آزادراه شیراز - اصفهان تا پایان سال خبرداد و گفت: در صورت تامین منابع مالی عملیات اجرایی این پروژه شتاب می گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید صولت مرتضوی در جریان بازدید از پروژه آزادراه شیراز - اصفهان با بیان اینکه امروز با دعوت استاندار فارس برای نظارت میدانی از پروژه‌های دولت به فارس سفر کرده ام، بیان کرد: اولین طرحی که بازدید شد آزادراه شیراز اصفهان است که یکی از بزرگترین پروژه‌های کیلومتری کشور است.

وی با اشاره به اینکه آزادراه شیراز-اصفهان بالغ بر ۹۰ درصد پیشرفت پروژه داشته و در چندین جبهه کارگاه‌ها مشغول کار است از وزارتخانه‌های راه و دفاع که پیمانکار و شریک پروژه هستند، تشکر کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: امروز تامین منابع مالی مورد بررسی قرار گرفت که در صورت تامین منابع، پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه برای تامین بودجه قول مساعد داده، اظهار کرد: ۴۰ درصد بر عهده وزارت دفاع است، ۱۰ درصد بر عهده شهرداری شیراز و ۵۰ درصد دیگر برعهده دولت است که مجموع این رقم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۱۵۶٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha