۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
کمبود اعتبار طرح‌های مهم قزوین را نیمه کاره گذاشته است
منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم:

کمبود اعتبار طرح‌های مهم قزوین را نیمه کاره گذاشته است

قزوین - منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: گویا مشکلات استان در حوزه کم آبی به خوبی به پایتخت منتقل نشده چرا که امروز به دلیل کمبود اعتبار، طرح‌های مهم نیمه کاره باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار بازار، لطف‌الله سیاهکالی مرادی چهارشنبه شب در دیدار با داراب بیرنوندی مدیرعامل و معاونان اداره آب و فاضلاب قزوین اظهار داشت: مشکلات کم‌آبی دشت قزوین از سال‌های گذشته به اوج خود رسیده و در این مدت همواره اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با این حوزه با مسئله کمبود اعتبارات مواجه بوده است.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد مشکلات و معضلات مردم قزوین در این خصوص به خوبی به گوش مسئولان در پایتخت نرسیده است چرا که قطعاً اعتباراتی که امروز برای این منظور به استان اختصاص می‌دهند بسیار کمتر از نیاز واقعی است.

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: بحران کم‌آبی در قزوین جدی است و راهکارهای مناسبی نیز برای مقابله و جلوگیری از پیشرفت این کم‌آبی تدوین‌شده اما کمبود اعتبارات مانع از اجرای بسیاری از این طرح‌ها در استان بوده است.

سیاهکالی مرادی عنوان کرد: طولانی شدن روند اجرای پروژه‌ها، ناتمام باقی‌ماندن بسیاری از طرح‌های مهم و ایجاد نارضایتی در بین مردم و کشاورزان به دلیل کم‌آبی از نتایج همین کمبود اعتبارات برای استان قزوین است.

وی بیان کرد: دشت حاصل‌خیز و پربار قزوین امروز برای استفاده از روان آب‌ها و آب‌های سطحی هیچ زیرساختی ندارد و همین مسئله به مشکلات کم‌آبی و بحران دامن زده است.

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: برای حل بسیاری از معضلاتی که امروز در جامعه وجود دارد ما بدون همراهی مردم نخواهیم توانست قدمی برداریم و این همراه سازی و ایجاد همراهی در بین عموم نیازمند تشریک‌مساعی و بیان مشترک وقایع است درحالی‌که سیاست گفت‌وگو در بین مردم و مسئولان وجود ندارد و شاید ما هنوز در بسیاری از موارد بلد نیستیم که با مردم صحبت کنیم و وقایع را به صورت شفاف و روشن برای مردم بیان کنیم.

سیاهکالی مرادی افزود: قطعاً این شفاف‌سازی موجب حمایت مردم و ایجاد اعتماد عمومی می‌شود، و با این تشریک‌مساعی نظرات و ایده‌های توده‌های مردم، بزرگان و ریش‌سفیدان در اجرای موفق‌تر طرح‌ها به‌خصوص در طرح‌های محلی می‌تواند راهگشای ما باشد.

وی گفت: تکریم مردم وظیفه‌ای بر دوش هر کارمند و مدیری در جامعه اسلامی است و لذا باید تلاش کنیم تا این نخستین وظیفه خود را به خوبی اجرایی کنیم.

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: بسیاری از پروژه‌ها در حوزه آبفا بدون مشارکت مردم قابلیت اجرا ندارد گام نهادن در آن اتلاف وقت و انرژی است درحالی‌که با جلب مشارکت عمومی می‌توانیم در مقابل بسیاری از مشکلات ایستادگی کنیم و راهکاری درست و منطقی برای آن تدوین و اجرایی کنیم.

کد خبر: ۱۵٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha