۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
شرکت‌های آستان قدس آماده ورود به بازار سرمایه

شرکت‌های آستان قدس آماده ورود به بازار سرمایه

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی (ع) اعلام کرد: همه شرکت‌های آستان قدس رضوی آماده می شوند برای شفافیت با رعایت حدود شرعی و غبطه وقف در بازار سرمایه عرضه شوند.

به گزارش بازار، مالک رحمتی گزارشی از عملکرد برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت امسال ارائه داد و بیان کرد: بر اساس سیاست‌های جدید، همه شرکت‌های آستان قدس برای ورود به بازار سرمایه با رعایت همه حدود شرعی و غبطه باید به بازار سرمایه عرضه شوند.

وی گفت: در صورت ورود شرکت‌های استان قدس به بازار سرمایه، هم شفافیت عمومی و هم نظارت عمومی اتفاق می‌افتد، و از طرفی مردم از این سرمایه‌ها در حد و حدود شرعی بهره مندی داشته باشند و قادر به خرید و فروش سهام آستان قدس باشند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی (ع) با اشاره به اینکه هدف آستان قدس تصدی گری و شرکت داری نیست ادامه داد: ما باید سرمایه موقوفات آستان را در جایی می‌بردیم که درامد ایجاد می‌شد تا نیت واقف را عمل کنیم و معتقدیم در حال حاضر در آستان قدس دو شعار محور ماست:با بخش خصوصی رقابت نمی‌کنیم یعنی جایی وارد می‌شویم که بخش خصوصی یا توان ورود ندارد و یا تمایل به آن ندارد، این حیطه کاری ماست جایی که بخش خصوصی بتواند ورود پیدا کند ما وارد نمی‌شویم مگر اینکه موقوفه‌ای باشد که نتوان کاری کرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha