۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
 تخصیص اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریالی طرح‌های حوزه راهداری آذربایجان شرقی در سفر رئیس جمهور
مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

تخصیص اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریالی طرح‌های حوزه راهداری آذربایجان شرقی در سفر رئیس جمهور

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال در سفر اخیر رییس جمهور و هیات دولت به طرح‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اختصاص یافت.

به گزارش بازار، اروجعلی علیزاده، روز یکشنبه افزود: این میزان اعتبار از جمله برای اجرای پروژه‌های آسفالت راه‌ها، حذف ۷۵ نقطه پرتصادف راه‌های استان و خط کشی و ارتقای ایمنی جاده‌ها اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: با اختصاص این میزان اعتبار پل‌های در دست احداث شهرستان‌های اهر، مراغه، آذرشهر، مرند، میانه، گردنه المجی کلیبر و ورودی کلیبر، تعمیرات پل‌های بزرگ سطح استان، پل شهرک سرمایه گذاری خارجی و پل خروجی سردرود تکمیل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این سفر اعتبار لازم برای تکمیل نواقص آزادراه تبریز- زنجان، ۶ خطه کردن آزادراه شهیدکسایی تبریز، راه اصلی مرزی جلفا- خداآفرین، مرند- جلفا، مرند- ایواوغلی، میانه- ترک و بهسازی راههای روستایی اختصاص یافته است.

علیزاده، ادامه داد: کل اعتبار اختصاص یافته به طرح‌های حوزه زیرساخت وزارت راه و شهرسازی در این استان ۵۰ هزار میلیارد ریال است که در صورت تامین این میزان اعتبار بسیاری از طرح‌های نیمه تمام استان در این حوزه تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۱۵۵٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha