۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
راه اندازی سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان صندوق فولاد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اعلام کرد

راه اندازی سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان صندوق فولاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: افتتاح سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد با تلاش شبانه‌روزی راه‌اندازی شد.

به گزارش بازار، «حسین عامریان» در آیین افتتاح سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد «مرآت ۲۴» اظهار داشت: هدف ما از افتتاح سامانه مرآت ۲۴ این است که باری از دوش بازنشستگان برداشته و رضایت خاطر این عزیزان را تأمین کنیم.

عامریان تصریح کرد: این سامانه ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس‌های بازنشستگان است که این اطمینان و رضایت خاطر را داشته باشند که پیگیر مشکلات و سوالات آن‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز هستیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه پاسخگویی به بازنشستگان صندوق را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: از حالا به بعد کار ما سخت‌تر است، زیرا نباید در پاسخگویی دچار روزمرگی شویم و باید در نهایت احترام پاسخگوی بازنشستگان باشیم.

وی ادامه داد: هدف از افتتاح این سامانه تنها پاسخگویی تلفنی نیست بلکه می‌خواهیم فراتر از آن پیگیری موضوعات بازنشستگان و ارائه مشاوره را به طور جدی پیگیری کنیم.

عامریان با تأکید بر اینکه این سامانه باید خط‌مقدم خدمت به بازنشستگان باشد، گفت: نباید بازنشستگان ما نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر امور بازنشستگی داشته باشند. ممکن است بسیاری از آن‌ها در نقاطی ساکن باشند که دفاتر امور بازنشستگی وجود نداشته باشد، بنابراین پاسخگویی به سوالات بازنشستگان از طریق این سامانه اقدام ارزشمندی است.

وی تأکید کرد: گسترش خدمات غیرحضوری به بازنشستگان یکی از سیاست‌های اصلی ماست.
بازنشستگان فولاد می‌توانند با این سامانه به صورت ۲۴ ساعته از طریق شماره ۹۱۳۰۲۰۲۰-۰۲۱ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد «مرآت ۲۴» با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) افتتاح شد.

کد خبر: ۱۵۵٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha