۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
۳۵ واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۳۵ واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

سمنان- ریواده، معاون استاندار سمنان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه احیا تولید و اشتغال، گفت: یکی از بزرگترین کارهایی که سال قبل شاهد آن بودیم، احیای ۳۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد بود.

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره اهمیت اشتغال جوانان و راهکارهای ارتفای آن در دولت رئیسی، بیان کرد: تسهیلات برای رفع موانع تولید در استان سمنان با همراهی خوب بانک ها و اعضای ستاد رفع موانع تولید در اختیار تولیدگران قرار گرفت که توانستیم در این بستر شاهد اقدامات خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه در سال قبل توانستیم با همراهی همه دستگاه های عضو ستاد احیای تولید و رونق، ۳۵ واحد تولیدی را به چرخه تولید بازگردانیم، بیان کرد: این واحد ها بنا به دلایلی مانند بدهی بانکی، مشکلات مالیات، عدم توان پرداخت، مدیریت و حتی تملک بانکی دچار رکود شده بودند که توانستیم آنها را احیا کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه اثر ایجاد اشتغال واحد های راکد شده در استان بسیار گسترده است، گفت: برابر با اعلام وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در شاخص اشتغال سال ۱۴۰۱ استان سمنان رتبه سوم کشور را دارد که نشان می دهد عزم خوبی در این زمینه در سراسر استان وجود دارد.

ریواده با بیان اینکه تلاش دولت برای رفع موانع تولید ادامه نیز دارد، بیان کرد: امسال نیز شاهد تداوم روند بازگشت واحد های راکد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید هستیم که در این زمینه نهضت احیای تولید با جدیت و همراهی دستگاه های عضو دنبال خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۵٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha