۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
۴۸۰ نفر در واحدهای تولیدی مواد دارویی دامپزشکی استان سمنان شاغل هستند
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۴۸۰ نفر در واحدهای تولیدی مواد دارویی دامپزشکی استان سمنان شاغل هستند

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه ۴۸۰ نفر در واحدهای تولیدی مواد دارویی دامپزشکی استان شاغل هستند، گفت: مشکلات این واحدها رصد و در ستاد تسهیل، رفع می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صمت استان سمنان، علی تشنه دل در بازدید از واحدهای صنعتی تولیدی داروهای دام و طیور و مواد بهداشتی سمنان ضمن بیان اینکه هدف از این بازدیدها رفع موانع تولید و رونق اقتصادی و کمک به بهبود اشتغال این واحدها است، ابراز داشت: در مجموع ۱۶۹ قلم داروی دام و طیور در سمنان تولید می‌شود که رفع مشکلات این واحدها می‌تواند ما را از نیاز به واردات این کالاها با هزینه گزاف بی‌نیاز کند.

وی ضمن بیان اینکه ۱۶۹ قلم داروی مورد مصرف دام و طیور در سمنان تولید می‌شود، افزود: ۴۸۰ نفر در واحدهای تولیدی مواد دارویی دامپزشکی سمنان شاغل هستند که این میزان توانسته سهم مهمی را در حوزه اشتغال واحدهای صنعتی ایفا کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه ۳۹۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری در این واحدها صورت گرفته است، ابراز داشت: ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن داروهای مورد مصرف دام و طیور به صورت پودر و مایع و انواع داروهای تزریقی دام و طیور تولید می‌شود.

تشنه دل با بیان اینکه شرکت دیگر نیز سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال داشته است، تصریح کرد: در این واحد سالانه بیش از ۳۳۴ هزار تن انواع مایعات و شوینده‌های بهداشتی، انواع ظروف پلاستیکی، انواع پودر لباسشویی، صابون و خمیردندان و ۲ میلیون و ۵۰۰ عدد ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه تولیدات محصولات متنوع برای تکمیل سبد کالای تولیدی با کیفیت بالا، داشتن برند معرف ثبت شده و شناخته شده و اشتغال بالا از ویژگی‌های شاخص این واحد تولیدی است، افزود: زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ نفر در این واحد فراهم شده است.

کد خبر: ۱۵۵٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha