۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
نمایشگاه صنعت ساختمان رونق کمی و کیفی بخش مسکن را فراهم می کند
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گلستان:

نمایشگاه صنعت ساختمان رونق کمی و کیفی بخش مسکن را فراهم می کند

گرگان- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت: حضور شرکت های معتبر در نمایشگاه صنعت ساختمان رونق کمی و کیفی بخش مسکن و افزایش اشتغال این بازار را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد یزدی، شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اظهارکرد: نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۶۷ شرکت از امروز ۱۷ خرداد آغاز و تا ۲۱ خرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گلستان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان ادامه داد: این‌ نمایشگاه در دو بخش فضای سربسته (سوله) و روباز (محوطه) در قالب ۶۷ غرفه (۶۲ غرفه مسقف و پنج غرفه روباز) دایر شده است.

وی بیان کرد: زیرگروه‌های صنعت ساختمان شامل تاسیسات، پمپ‌های موتورخانه، در و پنجره، دکوراسیون، آب ‌شیرین‌کن، تصفیه آب، ساخت و ساز، انبوه سازان، نظام مهندسی، اسکلت‌های بتنی، فلزی و بلوک، مصالح ساختمان، سرامیک، کاشی، سنگ، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پوشش‌ها، نماسازی، دکوراتیو و غیره در این نمایشگاه حضور دارند.

یزدی گفت: علاقمندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان افزود: استان‌های گلستان و تهران به ترتیب با ۴۵ و ۱۰ شرکت، مازندران، خراسان رضوی و البرز هر کدام با سه غرفه، آذربایجان شرقی و یزد هر کدام با دو و یک غرفه در این نمایشگاه شرکت کردند.

وی اضافه کرد: حضور شرکت های معتبر در نمایشگاه صنعت ساختمان رونق کمی و کیفی بخش مسکن و افزایش اشتغال این بازار را فراهم می کند.

کد خبر: ۱۵۴٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha