رقابت تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تجهیزات آشپزخانه| صنعت نمایشگاهی نقطه دور زدن تحریم ها
مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها اعلام کرد

رقابت تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تجهیزات آشپزخانه| صنعت نمایشگاهی نقطه دور زدن تحریم ها

رازدار، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها با اشاره به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه گفت: فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید برگزار می‌شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: هومن رازدار در جریان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی نقطه دور زدن تحریم هاست، گفت: حدود سه هفته پیش نمایشگاهی در کازان روسیه با موضوع اکسپوی حلال نیز برگزار شد.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران با بیان اینکه رویکرد مدیریت جدید سازمان توسعه تجارت، حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و پاویون‌ها در دیگر کشورها است، ادامه داد: این دوره از نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع و به صورت تخصصی برگزار شده که امسال کیفیت بالایی را در آن شاهد هستیم. این دوره از نمایشگاه با هدف افزایش بازدهی تولید و ورود به بازارهای صادراتی و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با فروکش کردن بیماری کرونا شاهد رونق صنعت نمایشگاهی در کل جهان و ایران هستیم اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین ابزارهای معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی در خارج از کشور، برگزاری نمایشگاه‌ها به معنای برپایی پاویون ها، نشست‌های بی تو بی و ایونت‌هاست بنابراین در تلاش هستیم تا این موارد را با هم و در کنار هم برای ارتقاء صنعت به پیش ببریم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که ماموریت شرکت سهامی در خصوص کمک به بخش صنعت وتولید چیست؟ گفت: مأموریت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، کمک به توسعه صادرات و توسعه تجارت در کشور است. صنعت نمایشگاهی و به‌ویژه سایت نمایشگاه بین‌المللی تهران را قطب و نقطه دور زدن تحریم‌ها می‌دانیم.

رازدار ادامه داد: صنعت نمایشگاهی جایگاهی است که شرکت‌های خارجی می‌توانند در آن حضور پیدا کنند و از سوی دیگر شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی می‌توانند به معرفی محصولات و دستاوردهای خود بپردازند.

در ماه‌های گذشته تفاهم‌نامه‌ای با مرکز نمایشگاهی مسکو منعقد کردیم و حدود سه هفته پیش نمایشگاهی در کازان روسیه با موضوع اکسپوی حلال نیز برگزار شد

وی با بیان اینکه همواره در حال تدبیر برای بی اثر کردن تحریم‌ها هستیم ادامه داد: در ماه‌های گذشته تفاهم‌نامه‌ای با مرکز نمایشگاهی مسکو منعقد کردیم و حدود سه هفته پیش نمایشگاهی در کازان روسیه با موضوع اکسپوی حلال نیز برگزار شد. همزمان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به دنبال حضور نمایشگاهی در چند کشور است تا پایان سال بتوانیم رشد مطلوبی در حضور در دیگر کشورها دست یابیم.

کد خبر: ۱۵۴٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha