۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
انتقال برنج توسط ۱۵۰۰ کامیون از بنادر استان بوشهر به نقاط مختلف کشور
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

انتقال برنج توسط ۱۵۰۰ کامیون از بنادر استان بوشهر به نقاط مختلف کشور

بوشهر- علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از انتقال برنج توسط ۱۵۰۰ کامیون از بنادر استان بوشهر به نقاط مختلف کشور خبر داد.

حمیدرضا علم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در سال جاری با همه توان و ظرفیت در راستای کمک به حوزه‌های اقتصادی و معیشتی مردم تلاش می‌کند و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

وی افزود: حدود ۳ هزار کامیون استاندارد و مجهز در سطح استان بوشهر در راستای جابجایی کالا فعالیت دارند و ۱۵۰ شرکت رسمی حمل و نقل نیز به صورت تمام وقت فعال هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطر نشان کرد: انتقال کالاهای اساسی از گمرکات و بنادر استان بوشهر به نقاط مختلف کشور امری مهم و ارزشمند است که توسط این مجموعه محقق شده است.

علم از انتقال برنج توسط ۱۵۰۰ کامیون از بندر بوشهر به نقاط مختلف کشور خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۳۰ هزار تن برنج وارداتی به منظور تامین نیاز مردم از بندر بوشهر به نقاط مختلف کشور انتقال و توزیع شد.

وی ابراز داشت: تامین نهاده‌های دامی برای دامداری‌ها و مرغداران استان بوشهر نیز از اقدامات مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و امسال تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار تن نهاده‌های دامی از بندر شهید رجایی به بوشهر منتقل شده است.

کد خبر: ۱۵۴٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha