۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
افزایش ۶۰ درصدی سفرهای خرداد امسال در مقایسه با پارسال

افزایش ۶۰ درصدی سفرهای خرداد امسال در مقایسه با پارسال

شمار سفرهای داخلی تعطیلات خرداد امسال در مقایسه با پارسال ۶۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش بازار، سید مصطفی فاطمی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه میزان تهیه بلیط قطارمسافران معیار سنجش بوده گفت: هم اکنون ظرفیت اماکن اقامتی در دو استان گیلان و مازندران تکمیل شده و استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، اردبیل، و کهکیلوئیه و بویر احمد نیز در حال تکمیل شدن است.

سید مصطفی فاطمی افزود: بهتر است مردم در سفرهای پیش رو از اماکن و مراکز اقامتی، بوم گردی‌ها و روستاهای موجود استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر اماکن اقامتی امسال با شدت بیشتری اعمال شده است افزود: با وجود افزایش قیمت مواد خوراکی، ما هیچگونه افزایش قیمت نداشته ایم و نرخ اماکن اقامتی با قیمت‌های گذشته به مسافران خدمات می‌دهند و سعی شده تا ظارت کامل بر نحوه خدمات رسانی در اماکن صورت گیرد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، نظارت‌های اعمال شده را در چهار بخش نظارت‌های تلفیقی، استانی، ملی و تلفنی اعلام کرد و گفت: سامانه- ۰۹۶۲۹ - برای ثبت مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مسافران در نظر گرفته شده است.

سید مصطفی فاطمی با بیان اینکه این انتقادات تنها شامل مشکلات سفر نیست افزود: مردم می‌توانند علاوه شکایات سفر، در حوزه‌های مختلف نیز مشکلات خود را از طریق این سامانه با مسئولان در میان بگذارند.

کد خبر: ۱۵۴٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha