۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
سقف وام ودیعه مسکن در سمنان مشخص شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

سقف وام ودیعه مسکن در سمنان مشخص شد

سمنان- رجبی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به اینکه سقف وام ودیعه مسکن در مرکز استان مشخص شد، گفت: بانک‌ها تا ۷۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان می‌دهند.

مهدی رجبی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بانک ها برای تامین مسکن مورد نیاز مردم تسهیلات ودیعه مسکن می دهند، تاکید کرد: میزان این تسهیلات به دو چیز بستگی دارد که نخستین انها مصوبه شورای پول کشور و دیگری تامین اعتبار بانک ها است.

وی با بیان اینکه در کشور برای این نوع تسهیلات سقف نیز در نظر گرفته شده است، گفت: در مرکز استان سمنان این سقف ۷۰ میلیون تومان خواهد بود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه در دیگر شهرستان های تابعه این اداره کل سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۵۰ میلیون تومان است، تاکید داشت: نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصددر نظر گرفته شده است.

رجبی با بیان اینکه این وام ها پنج ساله هستند، گفت: مهمترین توصیه ما به مردم این است که حتماً درخواست وام ودیعه مسکن را در سامانه مرتبط ثبت کرده و از نام نویسی در سایت های متفرقه جداً خود داری کنند.

وی با بیان اینکه وبسایت وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir میزبان مردم متقاضی دریافت تسهیلات است، افزود: سامانه برای ثبت نام تا اطلاع بعدی فعال است.

به گزارش بازار، وام ودیعه در واقع برای مستاجران و برای کمک به تامین پول پیش خانه است؛ گفتنی است در استان سمنان دو اداره کل راه و شهرسازی در سمنان و شاهرود وجود دارد.

کد خبر: ۱۵۴٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha