۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
بازدید ۳۲۵ هزار نفر از اماکن گردشگری همدان در تعطیلات خردادماه
معاون گردشگری همدان اعلام کرد:

بازدید ۳۲۵ هزار نفر از اماکن گردشگری همدان در تعطیلات خردادماه

همدان - معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: ۳۲۵ هزار و ۲۵۵ مسافر طی روزهای ۱۱ تا ۱۵ خردادماه از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، تفریحی و مذهبی استان همدان بازدید کردند.

به گزارش بازار؛ علی خاکسار با بیان اینکه در تعطیلات ۱۱ تا ۱۵ خردادماه ۳۴ هزار و ۱۸ مسافر در استان همدان اقامت داشتند، اظهار کرد: در این ایام مسافران در هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری، مهمان‌پذیرها، هتل آپارتمان‌ها و خانه مسافرها اقامت داشتند که بیشترین میزان اقامت متعلق به خانه‌مسافرها بود.

وی عنوان کرد: اقامتگاه‌های بومگردی، اقامت در تاسیسات اقامتی ادارات و آموزش و پرورش و اقامتگاه‌های موقت اسکان نیز میزبان مسافران بودند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه ۳۲۵ هزار و ۲۵۵ بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان صورت گرفت، گفت: در بین آمار بازدیدکنندگان جاذبه‌های تاریخی با ۱۲۴ هزار و ۶۳۱ مورد بازدید بیشترین آمار را به خود اختصاص داد و جاذبه‌های طبیعی با ۱۰۳ هزار و ۴۳۸ مورد دومین بخش بازدید مسافران بود.

وی بیان کرد: طی این مدت ۳۲ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی صورت گرفت که ۱۹ مورد متعلق به بازدید از مراکز اقامتی بود.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha