۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
طرح نظارت بر مواد غذایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان در ایلام اجرایی می شود
مدیرکل استاندارد ایلام:

طرح نظارت بر مواد غذایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان در ایلام اجرایی می شود

ایلام - مدیرکل استاندارد ایلام گفت: طرح نظارت بر مواد غذایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان، با فعالیت گشت‌های بازرسان این اداره کل آغاز شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استاندارد ایلام، مهناز همتی اظهار کرد: همه ساله و همزمان با ماه مبارک رمضان و به دلیل حساسیت مصرف کالاها به خصوص در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، طرح نظارتی از سوی این اداره اجرا و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: کارشناسان و بازرسان این اداره‌کل در قالب اکیپ‌هایی از کالاهای پرمصرف خانوارها شامل روغن سرخ‌کردنی، روغن مایع خوراکی مصرف خانوار، زعفران، کشک مایع، شیر، کره، پنیر تازه، شکر، چای، زولبیا، بامیه و سایر کالاها از سطح بازار و تولیدی که در استان عرضه می شود، بازرسی و نمونه‌برداری و مورد آزمون قرار می‌دهند.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: در صورتی که کالاها فاقد علامت استاندارد باشد، ضمن معرفی واحدها به مراجع قانونی، برخوردهای لازم با واحدهای مربوط صورت می‌گیرد.

همتی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان حجم مصرف میوه، آش، حلیم، زولبیا و بامیه و ... بالا می رود، گفت: با توجه به حفظ حقوق هم استانی ها تیم های بازرسی جهت کنترل و نظارت بر ترازوهای اصناف در استان فعال است.

کد خبر: ۱۵٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha