۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
رفع مشکلات برقی واحدهای تولیدی عطاآباد با ایجاد «ناحیه صنعتی»| ۱۴ هکتار زمین خریداری شد
در گفتگو با بازار بیان شد؛

رفع مشکلات برقی واحدهای تولیدی عطاآباد با ایجاد «ناحیه صنعتی»| ۱۴ هکتار زمین خریداری شد

گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از رفع مشکلات برقی واحدهای تولیدی عطاآباد با ایجاد ناحیه صنعتی به وسعت ۱۴ هکتار خبرداد.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: ناحیه صنعتی تخصصی مبلمان عطاآباد پس از تصویب در کمیسیون امور زیربنایی استان در ۱۴ هکتار احداث می شود که در حال حاضر زمین آن خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان افزود: اکنون در حال طراحی و تامین زیرساخت اولیه این ناحیه صنعتی از جمله خط انتقال برق هستیم تا در کمترین زمان برای واگذاری به سرمایه گذاران آماده شود.

شهمرادی ادامه داد: تلاش می کنیم تا بتوانیم این واحدهای تولیدی را تا پایان سال آماده بهره برداری کرده تا به صورت نقد و اقساط به متقاضیان واگذار کنیم.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود این ناحیه صنعتی بتواند حدود دو هزار و ۵۰۰ شغل برای مردم استان ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: راه اندازی ناحیه صنعتی تخصصی مبلمان عطاآباد آق قلا به همراه ایجاد دو ناحیه صنعتی جدید در خراسان رضوی و آذربایجان غربی به تصویب شرکت شهرک های صنعتی استان ها رسیده است.

وی عنوان کرد: روستای عطاآباد آق قلا به دلیل فعالیت ۱۵۰ کارگاه و حدود ۴۰۰ فروشگاه مبل به عنوان یکی از پایتخت های مبل ایران مشهور است.

کد خبر: ۱۵۳٬۶۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha