۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
بهترین چمدان های پلی کربنات را از پارک بگ بخرید!

بهترین چمدان های پلی کربنات را از پارک بگ بخرید!

چمدان پلی کربنات یکی از محکم ترین و مقاوم ترین انواع چمدان مسافرتی است. در این مطلب قصد داریم با مزایا، معایب و قیمت چمدان پلی کربنات آشنا شویم.

به گزارش بازار، چمدان پلی کربنات یکی از چمدان‌های باکیفیت موجود در بازار است. این چمدان به‌خاطر بدنه انعطاف‌پذیر و محکم به‌عنوان چمدان نشکن نیز شناخته می‌شود. شما با خرید چمدان محکم و باکیفیت، تا مدت‌ها لازم نیست به فکر تهیه چمدان جدید باشید. چمدان مسافرتی مانند پارچه یک لباس نیست که در سال چندین بار بخرید، به همین خاطر باید حتما قبل از خرید چمدان در مورد آن تحقیق کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید. در این نوشته قصد داریم شما را با مزایا و معایب یکی از بهترین انواع چمدان، یعنی چمدان پلی کربنات آشنا کنیم.

چمدان چیست؟

چمدان یک وسیله ضروری برای مسافرت است که وسایل و لباس‌های مورد نیاز در طول سفر را داخل آن قرار می‌دهند. چمدان‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به متریال به‌کار رفته در تولید آن‌ها، کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. حتما هنگام خرید چمدان و ساک مسافرتی به کیفیت آن توجه کنید که محکم و بادوام باشد. بسیاری از افراد به دنبال خرید چمدان ارزان هستند اما بهتر است بدانید که چمدان‌های ارزان قیمت دوام پایینی دارند و ممکن است با کمی فشار بدنه آن‌ها آسیب ببیند.

اهمیت انتخاب و خرید چمدان مسافرتی خوب از این جهت است که چون معمولا از ساک و چمدانها برای حمل وسایل برای فاصله های دور استفاده می شود، در نتیجه؛ اگر چمدان مناسب نیاز خود را خریداری نکرده باشید، با مشکلاتی از جمله؛ آسیب دیدن لوازم و وسایل همراه، پارگی دوخت ها و دسته های آن و حتی گم کردن و از بین رفتن برخی از تجهیزات رو به رو می شوید از جمله پرفروش‌ترین چمدان‌های موجود در بازار می‌توان، چمدان‌های پلی کربنات را نام برد. امروزه این چمدان‌ها به‌خاطر کیفیت بالا و مقاومت در برابر ضربه محبوبیت زیادی دارند. اگر قصد خرید چمدان پلی کربنات را دارید با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با ویژگی‌های این چمدان پرطرفدار آشنا کنیم.

مزایای چمدان پلی کربنات

چمدان پلی کربنات دارای دوام بالایی است

پلی کربنات یک ماده ترموپلاستیک حاوی کربن است. پلی کربنات را با سایر پارچه های پلاستیکی اشتباه نگیرید. این چمدان سبک تر از سایر چمدان های آلومینیومی است و در طول سفر کمتر ترک میخورد. این پلاستیک برای موارد متنوعی از جمله قطعات الکترونیکی، ساخت و ساز و حتی قطعات هواپیما کاربرد دارد. چمدان پلی کربنات بسیار بادوام و محکم است زیرا در برابر دمای بالا، ضربه و خراش مقاوم است.

چمدان پلی کربنات یکی از مقاوم‌ترین و بادوام‌ترین چمدان‌های موجود در بازار به‌شمار می‌رود. یکی از ویژگی‌هایی که این چمدان که آن را نسبت به جنس‌های دیگر متمایز می‌کند، بدنه مقاوم آن است. جنس بدنه چمدان پلی کربنات بسیار انعطاف‌پذیر می‌باشد و در صورتی که در اثر فشار یا ضربه دچار فرورفتگی شود، دوباره به حالت اولیه باز می‌گردد. اگر قصد دارید اجناس گران قیمت با چمدان خود حمل کنید، چمدان پلی کربنات بهترین انتخاب است؛ زیرا بدنه این ساک مسافرتی در برابر ضربه و فشار مقاوم است و نمی‌شکند.

چمدان پلی کربنات در برابر خط و خش مقاوم است

شاید تا حالا برای شما پیش آمده که هنگام جابه‌جایی چمدان و برخورد آن با وسایل دیگر، روی آن خط و خش ایجاد شده باشد. توجه داشته باشید که برای از بین بردن خش‌های کوچک و بزرگ روی چمدان هیچ راه‌ حلی وجود ندارد، پس راه حل منطقی برای جلوگیری از این اتفاق این است که از چمدانی بخریم که اصلا خط و خش روی آن نیوفتد. اگر نگران این موضوع هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم چمدان پلی کربنات خریداری کنید. این چمدان باکیفیت در برابر خط و خش بسیار مقاوم است و با خیال راحت می‌توانید آن را حمل کنید.

چمدان پلی کربنات وزن سبکی دارد

یکی از مزایای خرید چمدان پلی کربنات این است که وزن تقریبا سبکی دارد. برخی از چمدان‌ها دارای وزن سنگینی هستند و با قرار دادن وسایل و لباس داخل آن‌ها، وزن‌شان چند برابر می‌شود. ولی چمدان‌های پلی کربنات به خاطر وزن کم به‌راحتی قابل‌حمل هستند و برای مسافرت بهترین انتخاب هستند.

تنوع رنگ‌بندی

اگر به چمدان‌های رنگی علاقه‌مند هستید و دوست دارید چمدانی با رنگ محبوب خود را خریداری کنید؛ چمدان‌های پلی کربنات را پیشنهاد می‌کنیم. این چمدان دارای رنگ‌بندی متنوعی است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از رنگ‌ها را انتخاب کنید. جهت خرید چمدان با رنگ مورد علاقه‌تان کافیست به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و از بین رنگ‌بندی‌های مختلف، خرید خود را انجام دهید.

بهترین چمدان های پلی کربنات را از پارک بگ بخرید!

مقاوم در برابر اشعه فرابنفش

برخی از چمدان‌ها به‌خاطر متریال به کار رفته در تولید آن‌ها، در برابر اشعه فرابنفش خورشید آسیب‌پذیر هستند و خیلی زود تغییر رنگ می‌دهند. یکی از مزیت‌های چمدان پلی کربنات این است که در برابر اشعه فرابنفش مقاوم است و لازم نیست نگران تغییر رنگ چمدان باشید.

چمدان پلی کربنات به راحتی تمیز می شود

هرچقدر شما یک چمدان گران‌قیمت بخرید باز هم باید آن را تمیز نگه دارید. حمل کردن یک چمدان گران قیمت ولی کثیف و پر از لکه، جلوه خوبی ندارد. اگر دوست دارید همیشه یک چمدان تمیز و شیک برای سفر داشته باشید، چمدان پلی کربنات را توصیه میکنیم. این چمدان نه‌تنها ظاهر شیکی دارد؛ بلکه در صورت کثیف شدن به‌راحتی تمیز می‌شود.

معایب چمدان پلی کربنات

همان‌طور که مطالعه کردید چمدان پلی کربنات به‌خاطر دوام بالا، مقاومت در برابر ضربه و تنوع رنگ‌بندی جزوه چمدان‌های پرفروش و محبوب در بازار به‌شمار می‌رود. شاید تنها مشکلی که این چمدان دارد، قیمت بالای آن است. این چمدان نسبت به برخی از نمونه‌ها دارای قیمت گران‌تری است ولی با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد، ارزش هزینه کردن را دارد.

قیمت چمدان پلی کربنات

انواع چمدان مسافرتی با کیفیت و قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. یکی از فاکتورهای انتخاب چمدان، قیمت آن است. البته پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید چمدان این فاکتور را نادیده بگیرید؛ زیرا چمدان‌های ارزان قیمت از متریال‌ بی‌کیفیت تولید شده و در برابر ضربه و فشار بسیار آسیب‌پذیر هستند. قیمت چمدان به عوامل مختلفی از جمله جنس، کیفیت و برند تولیدکننده بستگی دارد. مطمئنا هر چقدر چمدان از متریال باکیفیت‌تری تولید شود، قیمت گران‌تری خواهند داشت. هم‌چنین چمدان‌ها با برندهای معتبر هم دارای قیمت بالاتری هستند؛ زیرا برندهای معتبر از مواد درجه یک در تولید چمدان استفاده کرده و محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کنند. چمدان پلی کربنات به‌عنوان یک چمدان گران قیمت شناخته می‌شود؛ اما به‌خاطر مزایای فراوان، ارزش هزینه کردن را دارد.

جهت مشاهده قیمت و خرید انواع چمدان مسافرتی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://parkbag.com/fa/لیست-محصولات/مسافرت-سفر-بار-حمل-و-نقل-مسافر-اروپا-خارج/صفحه/۱/تعداد-در-صفحه/۲۰

خرید چمدان پلی کربنات باکیفیت

بهترین چمدان های پلی کربنات را از پارک بگ بخرید!

چمدان‌های پلی کربنات یکی از پرفروش‌ترین چمدان‌های مسافرتی محسوب می‌شوند. این چمدان با برندهای مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که از نظر جنس و کیفیت با هم متفاوت دارند. اگر قصد خرید چمدان پلی کربنات را دارید، حتما از برندهای معتبر خرید کنید که از کیفیت آن مطمئن باشید. جهت خرید چمدان و چمدان مسافرتی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پارک بگ مراجعه کنید. شما در این فروشگاه می‌توانید انواع چمدان، کیف مدرسه، کیف اداری چرم، کیف پول چرم، کمربند چرم و غیره را بالاترین کیفیت و قیمت‌ها استثنایی خریداری کنید. همچنین سایت پارک بگ (https://parkbag.com/) انواع چمدان های مسافرتی ارزان و گران را باکیفیت های متفاوت برای کودکان و بزرگسالان به فروش میرساند.

راه های ارتباطی:

آدرس فروشگاه : اصفهان - خیابان سپه - روبروی درب خروجی چهلستون

تلفن تماس : ۳۲۲۲۹۸۴۱-۰۳۱ /۳۲۲۰۲۷۳۳-۰۳۱

https://www.instagram.com/park.store/

کد خبر: ۱۵۳٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha