۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
سرانه پرداخت مطالبات پیمانکاران در گلستان پایین است
رئیس انجمن پیمانکاران گلستان:

سرانه پرداخت مطالبات پیمانکاران در گلستان پایین است

گرگان- سیفی، رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان گفت: سرانه پرداخت مطالبات پیمانکاران در گلستان پایین بوده و جزو آخرین استان ها هستیم.

بهرام سیفی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سرانه پرداخت مطالبات پیمانکاران در گلستان پایین بوده و جزو آخرین استان ها هستیم.

رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان افزود: همیشه مشکل پرداخت مطالبات پیمانکاران وجود داشت اما سال گذشته به دلیل تغییر رئیس‌ جمهور این مسأله تشدید شد.

وی توضیح داد: تا زمانی که سیستم وزارتخانه تشکیل شود و اعتبارات را تقسیم کنند به انتهای سال رسیدیم و مطالبات به تعویق افتاد اما هم اکنون موقعیت فوق‌العاده‌ای برای پرداخت مطالبات و اجرای پروژه های عمرانی در استان به وجود آمده است.

سیفی گفت: سفر رئیس جمهور به استان مصوبات خوبی داشت ولی این مصوبات به تنهایی کفایت نمی‌کند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به دنبال جذب اعتبارات و اجرایی شدن آن باشند.

رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان متذکر شد: اگر اعتبارات وارد استان شده و پروژه های اجرایی شود اوضاع پیمانکاران به مراتب بهتر از سال گذشته خواهد شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر شرایط پرداختی به پیمانکاران خوب نیست، به عنوان مثال بنده از دوسال گذشته هم طلب دارم که همچنان باقی مانده است.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha