۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
صنعت مازندران نیازمند نیروی ماهر است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

صنعت مازندران نیازمند نیروی ماهر است

ساری- صحرایی، مدیرعامل مجتمع فراصنعت مازندران با اشاره به مهندسی معکوس و بومی سازی دستگاه وارداتی گفت:صنعت مازندران نیازمند نیروی ماهر است.

صادق صحرایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۶ سال در صنعت پلیمر فعالیت می کنم، اظهار داشت: این مجتمع زائیده یک ایده است زیرا در شرکتی که مسئول فنی بودم، یک دستگاهی را از برزیل وارد کردیم که منجر به تحول در تولید شد و سرانجام تصمیم گرفت

وی با عنوان اینکه تولید مخازن پلی اتیلن به روش قالب گیری ودورانی از جمله فعالیت ها است، گفت: ماشین اصلی تولید از برزیل وارد شد و تمایل براین بود که دستگاه را دوباره وارد شود اما پیشنهاد دادیم با مهندسی معکوس و یکسری اصلاحات، ماشین و دستگاه تولید با راندمان بالا و قیمت کمتر و جلوگیری از خروج ارز تولید کنیم.

وی با اظهار اینکه تحریم ها ما را به سمت اختراعات جدیدی پیش برده است، ادامه داد: با تحقیقات صورت گرفته و بررسی ماشین آلات و جلب اعتماد مدیران توانستیم کمتر از یکسال دستگاهی را تولید و بهره برداری کنیم.

صحرایی با اشاره به ارتقای سطح کیفیت قالب ها از صادرات این تولیدات خبر داد و گفت: دستگاه های تولیدی در برخی کشورها از جمله عراق در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۷ نیرو در این شرکت مشغول فعالیت و کار هستند و شرکت را با تسهیلات اندک بانکی و ۳۰۰ میلیون تومان شروع کردیم و تاکنون نیز تسهیلاتی دریافت نکردیم.

وی با بیان اینکه حرف و مهارت ها حرف اول را می زند، گفت: طی سال گذشته مشکل نیروی انسانی در سطح کارگری داشتیم و آمارها نشان می دهد که نیروی و ماهر نیازمند صنعت است و باید در این بخش برنامه ریزی شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha