۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
اجرای ۱۸۰ واحد صنایع تبدیلی با سرمایه‌گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومان در همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اجرای ۱۸۰ واحد صنایع تبدیلی با سرمایه‌گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومان در همدان

همدان - محمدی، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ۱۸۰ واحد صنایع تبدیلی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دست احداث است.

حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی استان همدان طی ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۸۰ واحد صنایع تبدیلی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دست احداث است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: این طرح‌ها با پیش‌بینی اشتغال مستقیم دو هزار و ۴۵۰ نفر، توان تولید ۹۰۰ هزار تن انواع محصولات، توان فرآوری یک هزار و ۴۰۰ هزار تن محصولات خام کشاورزی و پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۹۵ در حال احداث هستند.

وی عنوان کرد: سه طرح فرآوری سیب‌زمینی در شهرستان بهار، بزرگ‌ترین کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان و کارخانه بزرگ تولید قند از چغندرقند در شهرستان نهاوند، کشتارگاه مدرن مرغ در شهرستان رزن، ۶۳ سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی در بهار، همدان، ملایر و رزن و کارخانه تولید بستنی در ملایر ازجمله طرح‌های در دست احداث است.

محمدی با اشاره به اینکه شرکت سرزمین میوه‌های شادمان آروند با سرمایه‌گذاری خارجی و با مجوز مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان طرح خود را درزمینهٔ فرآوری میوه، سورت و بسته‌بندی محصولات کشاورزی و سردخانه آغاز کرده است، گفت: این شرکت با ظرفیت تولیدی ۱۰۰ هزار تن در سال، پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان، اشتغال مستقیم ۱۲۵ نفر و در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی تویسرکان طرح خود را اجرا نموده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: این طرح یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های فرآوری و بسته‌بندی غرب کشور محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha