۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
لزوم بررسی مجدد افزایش عوارض شهری گرگان| ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به پیمانکاران پرداخت می شود
در گفتگو با بازار بیان شد؛

لزوم بررسی مجدد افزایش عوارض شهری گرگان| ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به پیمانکاران پرداخت می شود

گرگان- دهنوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان بر ضرورت بررسی مجدد لایحه افزایش عوارض شهری گرگان تأکید کرد و گفت: هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پیمانکاران گلستان پرداخت می شود.

سید محمد دهنوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای پیمانکاران گلستان در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: این تسهیلات بانکی هنوز ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ، بلافاصله معرفی نامه ها را به بانک ها ارسال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت از پیمانکاران در دستور کار قرار گرفته شود، افزود: تلاش می کنیم برای حمایت از مجموعه پیمانکاران و انبوه سازان براساس پروژه ها، مدلی طراحی شود.

دهنوی در خصوص مطالبات پیمانکاران ادامه داد: طی سفر ریاست جمهور به گلستان نزدیک به ۱۰۴ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران هم پرداخت شده و بقیه مطالبات هم در دستور کار قرار می گیرد تا پرداخت شود.

وی اضافه کرد: همچنین مصوبه استفاده از پیمانکاران هم در پروژه های عمرانی را به دستگاه های اجرایی ارسال کردیم و تکلیف کردیم تا از پیمانکاران بزرگ در پروژه هایشان استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: البته اختلاف قیمت هایی بین برخی از پیمانکاران بزرگ زیاد وجود دارد که دستگاه های نظارتی در این خصوص ورود کرده اند و بررسی های لازم را انجام داده اند، پیمانکاران هم باید تحت نظارت و کنترل دستگاه های نظارتی کار را پیش ببرند.

وی در رابطه با بحث عوارض ساختمانی هم گفت: در ارتباط با بحث عوارض و صدور پروانه ساختمانی هم قرار است تا با حضور اعضای شورای شهرها و شهرداران جلسه ای برگزار و تصمیم گیری های لازم انجام شود.

دهنوی یادآور شد: همچنین در رابطه با عوارض باری هم بررسی ها لازم انجام و پیشنهادات هم در این خصوص مطرح می شود.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha