۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
سهمیه تسهیلات قرض الحسنه توسعه مشاغل خانگی زنجان ۱۰۰ میلیارد تومان ابلاغ شد
مدیر امور تعاون زنجان:

سهمیه تسهیلات قرض الحسنه توسعه مشاغل خانگی زنجان ۱۰۰ میلیارد تومان ابلاغ شد

زنجان - مدیر امور تعاون زنجان از ابلاغ ۱۰۰ میلیارد تومانی سهمیه تسهیلات قرض الحسنه برای توسعه مشاغل خانگی در بخش تعاون استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی پاک منش ظهر چهارشنبه در جلسه کار گروه اشتغال در محل تعاون زنجان، به وضعیت مشاغل خانگی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از سال ۹۰ همزمان با آغاز اجرای طرح مشاغل خانگی تاکنون بیش از ۱۵ هزار مجوز در بخش مشاغل خانگی در استان زنجان صادرشده است.

وی اظهار کرد: استقبال بانوان از مشاغل خانگی بیشتر از مردان است  و بیشتر مشاغل خانگی در بخش صنایع‌دستی فرش، خدمات  و رشته‌های دیگر است.

مدیر امور تعاون استان زنجان، گفت: یکی از راه های تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی توسعه مشاغل خانگی در قالب شرکت های تعاونی است. 

پاک منش ابراز کرد: افزود: تعهدی که در سال جاری ذیل برنامه های اقتصادمقاومتی تعریف شده و مصوبه کشوری ایجاد تعاونی های پشتیبان و تحت پوشش قرار دادن حداقل ۱۰۰۰ نفر در سطح استان می باشدکه این موضوع مستلزم این است که تمام دستگاههای اجرایی مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه در سطح استان زنجان بانوان بد سرپرست و بی سرپست زیادی وجوددارند، افزود: باید بستر مشاغل خانگی برای این بانوان فراهم شود.

مدیر امور تعاون استان زنجان، از ابلاغ ۱۰۰ میلیارد تومانی سهمیه تسهیلات قرض الحسنه جهت توسعه مشاغل خانگی در بخش تعاون خبر داد و افزود: سقف دریافت تسهیلات برای هر شرکت تعاونی ۲۵۰ میلیون تومان است و این اعتبارات به صورت متمرکز وکشوری است و محدودیت استانی ندارد.

پاک منش  تصریح کرد: با کمک دستگاه های اجرایی مجوزهای مشاغل حانگی را صادر خواهیم کرد تا بتوانیم از این اعتبارات و از این ظرفیت به نفع شرکت های تعاونی در سطح استان استفاده کنیم.

      

کد خبر: ۱٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha