۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
اشتغال ۵۳ هزار نفری در مازندران با مانع تراشی ها محقق نمی شود
در گفتگو با بازار؛

اشتغال ۵۳ هزار نفری در مازندران با مانع تراشی ها محقق نمی شود

ساری- ذکریایی ، رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه در مازندران با اشاره به سهمیه ایجاد ۵۳ هزار شغل در استان گفت: این هدف با مانع تراشی ها محقق نمی شود.

محمد حسین ذکریایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دولت ها تاکنون نتوانستند شغل مورد نیاز فارغ التحصیلان را تامین کنند و هر سال بر شمار بیکاران افزوده شده است، افزود: این ناکارآمدی میزان مهاجرت نخبگان را افزایش داده است.

وی با اظهار اینکه عمر مفید جوانان جویای کار به هدر رفته است، افزود: افزایش تورم نقطه به نقطه سالانه و افزایش نقدینگی و گرانی افسارگسیخته منجر به شکاف اجتماعی شدید شده است.

وی ادامه داد: افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در مواجه با هزینه های سرسام آور و گرانی مایحتاج عمومی در سال جاری نشان می دهد که دولت از پس حل مسئله گرانی و پیشگیری از افزایش تورم بر نمی آید.

ذکرایی با اشاره به تعین سهمیه ایجاد ۵۳ هزار شغل در استان اظهار داشت: تا وقتی بروکراسی اداری سازمان یافته و مانع ساز رفع نشود، رغبت کارآفرینان برای ایجاد اشتغال به حداقل می رسد.

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه مازندران با اشاره به اینکه کارآفرینان با مشکلاتی روبرو هستند، افزود: امروز هزینه ایجاد اشتغال ۳۰ برابر شده و از سوی دیگر با تصمیمات جزیره ای و مانع تراشی ها سهم اشتغال استان محقق نخواهد شد.

کد خبر: ۱۵۲٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha