۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از خردادماه
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از خردادماه

اردبیل- عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار تصویب هیئت دولت است و از خردادماه اعمال آن را شاهد خواهیم بود.

حجت‌الله عبدالملکی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با تصویب هیئت دولت میزان افزایش حقوق بازنشستگان و نحوه محاسبه آن مد نظر قرار گرفته و پرداختی ها را از ماه آینده شاهد خواهیم بود.

وی خطاب به افراد جا مانده از دریافت یارانه تصریح کرد: این افراد با مراجعه به سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها می توانند ثبت‌نام خود را با وارد کردن اطلاعات دقیق سرپرست خانوار انجام داده و یارانه اردیبهشت در صورت تأیید اطلاعات آنها به حسابشان واریز می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد زمان برداشت یارانه دهک‌های جدید خانواری گفت: تا یک ماه آینده با بررسی اعتراض‌های انجام شده در قالب دریافت یارانه دهک دهم امکان برداشت فراهم می آید تا در خردادماه بتوانند یارانه 2 ماه خود را برداشت کنند.

عبدالملکی افزود: امیدواریم از فرصت فراهم شده برای ثبت اطلاعات و یا اعتراض خود را انجام داده و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام نظر قطعی را به سرعت انجام می دهد.

وی ضرورت تحقق طرح‌های اشتغال‌آفرینی را در استان‌ها در سال مزین به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» یادآور شد و خاطرنشان کرد: با طرح‌های مصوبی که در حال اجراست بیش از 50 درصد اشتغال تحقق پیدا کرده و با پرداخت منابع مورد نیاز حتی بالاتر از سهمیه استان‌ها به راحتی می توانیم در بحث اشتغال خانگی و زودبازده نیز موفق عمل کنیم.

عبدالملکی به مصوبات سفر استانی به اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، سعی بر این است تا طرح‌های اقتصادی با اولویت اجرایی شده و امکان اشتغال فراهم آید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: گروه سرمایه‌گذاری شستا مقرر شد تا طرح دامداری مدرن را در منطقه انگوت اجرایی کرده و در کنار آن احداث درمانگاه تأمین اجتماعی و برخی طرح‌های دیگر توسعه‌ای در شمال استان اردبیل مورد حمایت قرار گیرد.

کد خبر: ۱۵۲٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha