۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
صنعت بومگردی در گلستان با استانداردها فاصله دارد
در گفتگو با بازار؛

صنعت بومگردی در گلستان با استانداردها فاصله دارد

علی آبادکتول- حسینی، مدیر هتل کانیار علی آبادکتول گفت: صنعت بومگردی در گلستان، با استانداردهای جهانی فاصله داشته و تنها درصد کمی از گردشگران و مسافران را پوشش می دهد.

سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: شهرستان علی آبادکتول ظرفیت های فراوانی در صنعت گردشگری و هتل داری دارد که ارتقا این صنعت در این شهرستان نیازمند یک برنامه جامع است.

مدیر هتل کانیار علی آبادکتول افزود: خوشبختانه استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شده اند که این موضوع می تواند شاخصه های این صنعت را در استان ما افزایش دهد.

وی در خصوص کثرت خانه های بوم گردی در این شهرستان، گفت: ساختار بوم گردی در علی آبادکتول بسیار ضعیف است و تقویت این ساختارها به زمان بیشتری احتیاج دارد.

حسینی ادامه داد: این صنعت در گلستان، علی الخصوص علی آبادکتول با استانداردهای جهانی فاصله داشته و بوم گردی در گلستان، تنها پوشش دهنده درصد کمی از گردشگران و مسافران است.

مدیر هتل کانیار علی آبادکتول جانمایی هتل ها و بوم گردی های شهرستان را یکی از دلایل موفقیت آن ها عنوان کرد و افزود: پیش از هر کار، صاحب مجموعه گردشگری باید مکان تاسیس آن را به دقت فراوان و نظر کارشناسان مربوطه انتخاب کند.

وی بیان کرد: با توجه به احداث هتل در نقاط نامناسب شهری، این موضوع به خوبی مشهود است که کارشناسان حوزه شهری و گردشگری فعالیت های خود را به درستی انجام نداده اند که امیدوارم درآینده این مسئله مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

کد خبر: ۱۵۱٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha