۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
احتمال واکنش مثبت شاخص در نیمه دوم بازار دوشنبه
«بازار» پیش بینی کرد

احتمال واکنش مثبت شاخص در نیمه دوم بازار دوشنبه

شاخص کل بورس روز شنبه از یک میلیون و ۵۸۰ هزار واحد رو به پایین حرکت کرد فعالان بازار سرمایه معتقدند شاخص کل به محدوده یک میلیون و ۵۷۰ هزار واحد واکنش مثبت نشان می دهد.

بازار؛ گروه بورس: معاملات روز شنبه پرعرضه بود و با افت شاخص همراه شد و سیگنال این موضوع در معاملات روز چهارشنبه هفته پیش صادر شده بود و حالا بسیاری از فعالان بازار دو سناریو پیش بینی کرده اند.

اینکه شاخص در همین سطح تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد کف سازی کند یا اینکه پر قدرت اصلاح کند و تا یک میلیون و ۴۵۰ هزار افت داشته باشد. با این حال کف سازی در این محدوده به دور از انتظار نیست و اگر این اتفاق قرار باشد بیفتد شاخص کل بورس روز شنبه از یک میلیون و ۵۸۰ هزار واحد رو به پایین حرکت کرد.

فعلان بازار سرمایه معتقدند شاخص کل به محدوده یک میلیون و ۵۷۰ هزار واحد واکنش مثبت نشان می دهد.

احتمال واکنش مثبت شاخص در نیمه دوم بازار دوشنبه

این حمایت و قوی تر شدن سمت تقاضا و مثبت شدن بازار در نیمه دوم روز یکشنبه با حفظ حمایت عملا روند صعودی خواهد داشت و در ادامه شاخص با تجدید قوا می تواند به مقاومت یک میلیون و ۶۳۰ هزار واحد حمله کند.

روزشنبه خبری در مورد توافق اولیه برجام منتشر شد که همین می تواند جو سهام خودرویی و بانکی را مثبت کند همانطوری که در پایان رو شنبه حرکات گروه بانکی هم مثبت قلمداد شد و محرک کنونی رد شدن از مقاومت های بازار می تواند در دست خودرویی ها باشد.

یکشنبه روز مهمی برای بازار خواهد بود در مجموع همه پارامترها تداوم روند را نشان می دهند البته پیش بینی روند بازار منوط به شفاف شدن سیاست های کلان اقتصادی برای سال ۱۴۰۱ هست زیرا هنوز موضوع آزادسازی قیمت گذاری در دولت دنبال می شود اما هنوز مشخص نیست که افزایش ها برای چه کالایی و با چه درصدی اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۱۵۱٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha