۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
پلمب مراکز خرید مرکزی در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی
استاندار مرکزی خبر داد؛

پلمب مراکز خرید مرکزی در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

اراک - استاندار مرکزی گفت: دفاتر پیشخوان، پاساژها و مراکز تجاری در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدعلی آقازاده ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دستور کشوری مبنی بر بازگشایی صنوف و پاساژها که شامل مراکز تجاری و خرید سر پوشیده نیز می باشد، مققر شد از ۳۹ فروردین اسن اصناف بازگشایی شوند اما موضوعی که در این زمینه حائز اهمیت است، رعایت پروتکل های بهداشتی طبق موازین اعلام شده می باشد.

آقازاده با اشاره به اینکه قرار ما با اتاق اصناف و هیئت امنای بازار اراک و هیئت‌های امنای پاساژهای مهم اراک این بود که اگر شیوه‌نامه های ارائه شده خوب اجرا نشود برخورد لازم صورت بگیردگفت: بر این اساس طی روز گذشته عدم رعایت پروتکل ها گزارش شده است و اکنون این هشدار را می‌دهم که برخی از این هیئت‌امناها آن شرایط لازم و تضمین‌هایی را که داده‌اند فراهم نکرده اند.

استاندار مرکزی عنوان داشت: تاکید می کنیم که عمل به پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار بگیرد در غیر این صورت با وجود تمام تلاش های صورت گرفته طی دو هفته آینده با آمار نگران کننده مواجه خواهیم شد.

وی گفت: دفاتر پیشخوان، پاساژها و مراکز تجاری در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب خواهند شد و از مردم نیز می خواهیم گشت و گذار در پاساژها و مراکز خرید را به وقت دیگری موکول کنند.

کد خبر: ۱۵٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha