۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
حضور «تعاونی حامیان» در اروند باعث افزایش فروش صنایع دستی می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

حضور «تعاونی حامیان» در اروند باعث افزایش فروش صنایع دستی می‌شود

خرمشهر- عباسیان پور، یک فعال صنایع دستی گفت: حضور «شرکت تعاونی حامیان» در منطقه آزاد اروند (آبادان - خرمشهر) باعث افزایش فروش صنایع دستی می‌شود.

نجمه عباسیان پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صنایع دستی بخشی از هویت فرهنگی منطقه آزاد اروند است که در این خصوص می‌توان به شهر مینوشهر اشاره کرد.

وی افزود: از دوران کودکی‌ام در مینوشهر با بسیاری از اهالی این شهر با تولید صنایع دستی مخارج تحصیل خود را تامین می‌کردیم و در واقع استعداد خاصی در این شهر وجود دارد.

این فعال صنایع دستی توضیح داد: «شرکت تعاونی حامیان»، در زمینه مشاوره و خرید تضمینی صنایع دستی فعالیت می‌کند و خوشبختانه طی روزهای اخیر «سیدمحمد مولوی»، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواستار حضور مدیرعامل و مسئولان این شرکت در شهرهای آبادان و خرمشهر شد که موجی از خوشحالی را در بین هنرمندان صنایع دستی منطقه به دنبال داشت.

عباسیان پور بازاریابی و فروش را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فعالان صنایع دستی عنوان کرد و گفت: حضور «شرکت تعاونی حامیان» در منطقه آزاد اروند (آبادان - خرمشهر) باعث افزایش فروش صنایع دستی می‌شود و در واقع کمک بسیاری به معیشت و استقلال فعالان صنایع دستی می‌کند.

وی تاکید کرد: خرید تضمینی صنایع دستی مانند خرید تضمینی گندم و یا خرما است؛ در خرید تضمینی گندم و خرما یک کشاورز محصول خود را پیش فروش می‌کند و خوشبختانه اکنون این امر برای فعالان صنایع دستی نیز اجرا می‌شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha