۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
تولیدکنندگان فعال مشوق مالیاتی و بیمه‌ای بگیرند
مدیر واحد نمونه تولیدی کشور:

تولیدکنندگان فعال مشوق مالیاتی و بیمه‌ای بگیرند

اردبیل- مهدیزاده، مدیر واحد نمونه تولیدی کشوری گفت: با تدبیر مسئولان بهتر است واحدهای تولیدی موفق مشوق‌های مالیاتی، بیمه‌ای و تسهیلات بانکی ممتاز بگیرند.

صفا مهدیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سال‌جاری کارخانه تولید توپ و اسباب‌بازی اردبیل به عنوان واحد نمونه کشوری انتخاب شد و انتظار می‌رود واحدهای نمونه در سطح کشور مورد تشویق و حمایت همه‌جانبه مسئولان کشوری و استانی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: نباید به شکل مستمر از کاستی‌ها و برخی نابسامانی‌ها سخن به میان آورد بلکه شایسته است واحدهای نمونه و موفق در سطح ملی و استانی معرفی شده و این مجموعه‌های تولیدی از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات، دستگاه‌ها، پرداختی، مالیات و بیمه مورد حمایت جدی قرار گیرند.

مدیر واحد نمونه تولیدی کشوری اقدامات دادگستری نمین را در تقویت واحدهای تولیدی نظیر کارخانه تولید توپ و اسباب‌بازی اردبیل در شهرک صنعتی شماره ۲ یادآور شد و گفت: در بحث روابط کار به جای ورود اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمین با هر شکایت کارگری مجموعه دادگستری نمین سرمایه‌گذاران را احضار کرده و یا برگه جلب آنها را صادر می‌کند.

مهدیزاده افزود: بهتر است برای همیشه مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری با میانجگری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حل و فصل شده و روند پرونده به محاکم قضایی سپرده نشود.

وی به کلنگ‌زنی کارخانه دوم توپ ورزشی در اواخر سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه در ۹۵ هکتار زمین در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در حال اجراست که امیدواریم تا پایان سال این پروژه در فاز اول به بهره‌برداری برسد.

مهدیزاده از افتتاح فاز ۲ کارخانه اسباب‌بازی در شهریورماه سال‌جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان کلنگ‌زنی فاز سه این کارخانه را نیز شاهد خواهیم بود.

مدیر واحد نمونه تولیدی کشوری نگرانی واحدهای صنعتی استان را از قطعی برق یادآور شد و اضافه کرد: خبرهای یأس‌آوری از سطح خاموشی‌های گسترده در شهرک‌ها و واحدهای صنعتی استان به گوش می‌رسد که انتظار می‌رود با پیگیری مسئولان استانی خاموشی‌های تابستان امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان اردبیل به حداقل برسد تا فضای تولید ارتقا یابد.

کد خبر: ۱۵۱٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha