۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
پیمانکاران غیربومی در اجرای پروژه ها دلسوزی کافی ندارند
در گفتگو با بازار؛

پیمانکاران غیربومی در اجرای پروژه ها دلسوزی کافی ندارند

گرگان- نوروزی، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس با تأکید بر استفاده از ظرفیت و توان پیمانکاران بومی در گلستان، گفت: برخی پیمانکاران غیربومی در اجرای طرح ها و پروژه ها دلسوزی کافی ندارند.

رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اولویت در اجرا و انجام پروژه های مختلف در گلستان با فرزندان این استان بوده و این موضوع باید به عنوان رویه ای فراگیر در همه دستگاه ها گسترش یابد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: رقم بیکاری گلستان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و برای کارآفرینی و اشتغال زایی باید از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هنگامی که پیمانکار، مهندس و یا کارگر فنی خوب و کاربلد در استان وجود دارد چرا باید به سراغ پیمانکاران و پرسنل غیربومی در اجرای پروژه ها برویم.

نوروزی افزود: تجربه ثابت کرده است که در برخی از پروژه ها پیمانکاران غیربومی دلسوزی و تعلق خاطر لازم رو ندارند و با کمترین تنگنای اقتصادی پروژه های عمرانی را تعطیل می کنند.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های مختلف احداث شده توسط پیمانکاران گلستانی بیانگر آن است که نیروهای بومی استان از توان بالقوه و بالایی برخوردار هستند و ضرورت دارد تا مدیران دستگاه های اجرایی در واگذاری پروژه ها به بومی بودن پیمانکاران توجه خاص کنند.

وی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهور به گلستان و پیش‌بینی ۴۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های مختلف در این استان بیان کرد: این پروژه ها فرصت مغتنمی برای رشد و تعالی فرزندان این استان در حوزه های مختلف پیمانکاری است و باید به جوانان منطقه اعتماد کنیم تا آینده ای روشن برای گلستان ترسیم شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha