۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
دولت برنامه‌ای مشخص برای پرداخت یارانه‌ها به قشر محروم و کم درآمد جامعه ارائه کند
رئیس فراکسیون مناطق محروم در مجلس:

دولت برنامه‌ای مشخص برای پرداخت یارانه‌ها به قشر محروم و کم درآمد جامعه ارائه کند

رئیس فراکسیون مناطق محروم در مجلس گفت: از دولتمردان می خواهیم که با برنامه ای درست، پرداخت یارانه ها به دهک های پایین درآمدی را صورت دهند تا با توجه به آزادسازی قیمت ها، قشر محروم آسیب نبینند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان و رئیس فراکسیون مناطق محروم در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه بحث مردمی سازی اقتصاد مطرح است و با توجه به اینکه بحث عدالت اقتصادی و عدالت در درآمدها در دستور کار قرار دارد، باید اقداماتی صورت گیرد که قشر محروم و مستضعف و کم درآمد جامعه کمترین آسیب را ببینند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: بحث امروز ما، قشر محروم و مستضعف و کم درآمد جامعه است تا در این اوضاع دچار خسارت و آسیب نشوند که در این خصوص از مسئولان امر به فراکسیون مناطق محروم دعوت بعمل می آید تا با حضور در فراکسیون توضیحات لازم را درمورد پرداخت یارانه ها به دهک های پایین درآمدی ارائه کنند.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از قشر محروم و مستضعف و کم درآمد جامعه از دریافت یارانه محروم شده اند که بنده به عنوان عضو فراکسیون مناطق محروم از دولتمردان، بهبود وضعیت قشر محروم و مستضعف و کم درآمد جامعه را مطالبه خواهم کرد تا برنامه ای جامع در توزیع یارانه ها داشته باشند.

رئیس فراکسیون مناطق محروم در مجلس خاطرنشان کرد: از دولتمردان می خواهیم که با برنامه ای درست، پرداخت یارانه ها به دهک های پایین درآمدی را صورت دهند تا با توجه به آزادسازی قیمت ها و افزایشی که در برخی اقلام ضروری مردم اتفاق افتاده است، قشر محروم و مستضعف و کم درآمد جامعه آسیب نبینند.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha