۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
افزایش ۲ ساعته فعالیت نانوایی‌ها به تشخیص فرمانداران| وضعیت ذخیره آرد مطلوب است
استاندار تهران اعلام کرد

افزایش ۲ ساعته فعالیت نانوایی‌ها به تشخیص فرمانداران| وضعیت ذخیره آرد مطلوب است

منصوری، استاندار تهران گفت: موضوع آرد و نان خط قرمز ما است، دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد و قیمت نان ثابت است.

به گزارش بازار، محسن منصوری در جلسه شورای آرد و نان استان با تاکید بر اینکه نباید نوسانی در زمینه آرد و نان ایجاد شود، گفت: رئیس جمهور هم بر افزایش نیافتن قیمت نان تاکید دارد و همچون گذشته انتظار داریم اتحادیه آرد و نان در تامین نان با همه توان پای کار باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری نشست آنی کارگروه‌های آرد و نان در فرمانداری‌ها و تاکید بر عملی شدن مصوبه‌های جلسه افزود: شایعاتی مبنی بر کمبود آرد مطرح شده است، این درحالی است که به لحاظ موجودی و ذخیره آرد وضع بسیار مطلوبی داریم.

استاندار تهران با اشاره به ایجاد صفوف برخی نانوایی‌ها که طی چند روز گذشته به علت نگرانی‌های کاذب شکل گرفته است، گفت: ساعت کار نانوایی‌ها دو ساعت بنا به تشخیص فرمانداران افزایش خواهد یافت تا خدمت رسانی به صورت مستمر و جدی انجام شود.

آقای منصوری به طرح جامع دولت در زمینه نان که از دو ماه آینده اجرایی خواهد شد، اشاره کرد و گفت: در مورد سهمیه‌های آرد و نان، فرمانداران می‌توانند در این دو ماه برای افزایش سهمیه تصمیم گیری کنند.

وی با اشاره به لزوم تسریع در توزیع اقلام احتکار شده، گفت: سهمیه نانوایی‌های متخلف را باید به سرعت بین سایر نانوایی‌ها تقسیم کرد، همچنین برای نانوایی‌های فاقد پروانه، مجوز فعالیت ۲ ماهه در دستور کار قرار گیرد.

استاندار تهران با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد و هم اکنون قیمت نان ثابت است، گفت: با هرگونه کم فروشی و گران فروشی برخورد جدی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه حمل و نقل آرد نیز برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده و مقرر شد در هر شهرستان خط تلفن اختصاصی به گزارش‌های مردمی اختصاص یابد.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha