۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
اعزام هیات تجاری ایران به عمان
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد

اعزام هیات تجاری ایران به عمان

مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران از اعزام یک هیات تجاری به عمان در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به مسقط خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، «فرزاد پیلتن» اظهار داشت: در آستانه سفر رییس جمهوری به کشور عمان، یک هیات بلندپایه تجاری - بازاریابی از فعالان اقتصادی و تجاری ایران با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق مشترک بازرگانی ایران - عمان به ریاست «علیرضا پیمان‌پاک» رییس این سازمان از روز دوشنبه، مورخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ وارد مسقط خواهند شد.

پیلتن افزود: حضور در نشست تجاری ایران - عمان و مذاکره با طرف‌های تجاری عمانی و بررسی بازار این کشور و روش‌های توسعه صادرات و همچنین شناسایی موانع و مشکلات عملیاتی توسعه روابط تجاری دو کشور جهت طرح در مذاکرات مقامات سیاسی دو کشور از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هیات تجاری است.

علاوه بر رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران و معاون سازمان بنادر و دریانوردی ایران این هیات را همراهی می‌کنند.

ملاقات با وزیر صنایع، بازرگانی و توسعه سرمایه‌گذاری عمان و رییس ئیساتاق بازرگانی این کشور، شرکت در افتتاح نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان عمان، بازدید از پاویون ایران در این نمایشگاه، ملاقات با مقامات بانکی و حمل‌ونقل دریایی و موسسه تضامین از دیگر برنامه‌های رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در این سفر است.

کد خبر: ۱۵۰٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha