۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کاهش قیمت ۱۱ هزار قلم کالا در کشور| قدرت خرید دهک‌های پایین جامعه افزایش یافته است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کاهش قیمت ۱۱ هزار قلم کالا در کشور| قدرت خرید دهک‌های پایین جامعه افزایش یافته است

بوشهر- حسین‌لویی مدیر کل نظارت بر خدمات عمومی و شبکه‌های توزیعی کشور از کاهش قیمت ۱۱ هزار قلم کالا در کشور خبر داد و گفت: قدرت خرید خانوارهای ضعیف، افزایش یافته است.

محسن حسین‌لویی در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بویژه اقشار ضعیف و مستضعف از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی در ارتباط با افزایش قیمت‌ها و واریز یارانه‌های جدید افزود: عادلانه‌تر کردن قیمت‌ها و جلوگیری از رانت و سوء استفاده از وضعیت بازار، از اهداف ساماندهی یارانه‌هاست که بدون تردید به نفع افراد کمتربرخوردار و دهک‌های ضعیف جامعه است.

مدیر کل نظارت بر خدمات عمومی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خاطر نشان کرد: اصناف موظف هستند بر اساس قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده که روی کالاها درج شده اقدام به فروش کنند و هر گونه تخلفی با برخورد قاطع مواجه می‌شود.

حسین‌لویی از درج قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده روی ۲۶ هزار قلم کالا در کشور خبر داد و ابراز داشت: این اقدام موجبات کاهش سوء استفاده شده و امیدوارم در مرحله جدید نیز با همکاری مردم و اصناف به نتایج مورد نظر برسیم.

وی از کاهش قیمت ۱۱ هزار قلم کالا در کشور خبر داد و گفت: بر اساس بررسی و رصد دقیق بازار، از زمان اجرای مصوبه درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده، قیمت ۱۱ هزار قلم کالا کاهش یافته است.

حسین‌لویی یادآور شد: پرداخت یارانه‌ها در شیوه جدید موجبات افزایش قدرت خرید خانوارهای دهک‌های ۱ تا ۹ شده و شاهد رضایت‌مندی مردم خواهیم بود.

کد خبر: ۱۵۰٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha