۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کشف عرضه ۱۰۰۰ تن شکر خارج از شبکه در فارس
معاون صمت فارس خبر داد

کشف عرضه ۱۰۰۰ تن شکر خارج از شبکه در فارس

شیراز- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان فارس از تشکیل پرونده برای کارخانه تولید قند به دلیل عرضه یک هزار تن شکر خارج از شبکه در این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت فارس، مهدی حسنی در این رابطه گفت: دنبال اجرای طرح نظارت بر تولید تا توزیع کالاهای پرمصرف به خصوص قند و شکر تخلف عرضه خارج از شبکه شکر یکی از واحدهای تولیدی قند در استان با هوشیاری بازرسان این سازمان کشف و پرونده تخلف این کارخانه به ارزش ۱۳۲ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: براساس تحقیقات به عمل آمده و بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان سازمان صمت از یک کارخانه قند علیرغم اطلاع رسانی های متعدد این کارخانه بدون داشتن کد نقش اقدام به فروش شکر به خریداران عمده کرده بود و با توجه به اینکه شکر جزو کالاهای اساسی بوده، برای واحد تولیدی پرونده ای با عنوان تخلف عرضه خارج از شبکه به میزان ۱۰۰۰ تن تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر نوع تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ ستادخبری این سازمان گزارش کنند.

کد خبر: ۱۵۰٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha