۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
ورود دستگاه قضایی به موضوع افزایش بهای گاز مصرفی واحدهای تولیدی سفال لالجین
دادستان همدان اعلام کرد:

ورود دستگاه قضایی به موضوع افزایش بهای گاز مصرفی واحدهای تولیدی سفال لالجین

همدان - خانجانی موقر، دادستان عمومی و انقلاب همدان از ورود دستگاه قضایی به موضوع افزایش بهای گاز مصرفی واحدهای تولیدی سفال و سرامیک لالجین خبر داد.

حسن خانجانی موقر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اعتراض و گلایه‌مندی واحدهای تولیدی سفال و سرامیک شهر لالجین به افزایش بی رویه بهاء گاز مصرفی این واحدها، اظهار کرد: باید موضوع تعدیل بهاء گاز و تقسیط بدهی‌های واحدهای تولیدی بصورت جدی از سوی شرکت گاز منطقه‌ای استان مورد پیگیری قرار گرفته تا زمینه ارتقاء و افزایش تولید فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب همدان با بیان اینکه بهه هرحال تمامی اقدامات دستگاه‌های متولی امر باید منجر به رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشد و نباید تصمیمات آنی منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود، تأکید کرد: باید مدیران استانی شرکت گاز پیگیری‌های لازم را از شرکت ملی گاز انجام و نسبت به تسهیل و رفع مشکلات بوجود آمده اقدام کنند.

وی اظهار کرد: واحدهای صنعتی دیگر همانند شرکت تولید آهک نیز گریبان‌گیر افزایش بهاء گاز هستند که ضرورت دارد توسط مسئولین تصمیماتی اتخاذ شود تا به نفع تولید در استان باشد.

دادستان عمومی و انقلاب همدان اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ و تأکید بر توجه به تولید دانش بنیان و رفع موانع تولید عزم جدی در پیگیری حل مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع موجود فراروی واحدهای تولیدی است.

وی ضمن اشاره به این موضوع که قریب به ۴۰۰ فقره مکابته و تذکر در جهت رفع این مشکلات به دستگاه‌های متولی داده شده است؛ از برگزاری تعداد ۷۷ نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان خبر داد و تأکید کرد: باید دستگاه‌های مسئول در جهت توانمندسازی واحدهای تولیدی عزم جهادی داشته و پیگیر حل معضلات و مشکلات واحدهای تولیدی باشند.

کد خبر: ۱۴۹٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha