۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
خسارت پرورش دهندگان ماهی در سیستان و بلوچستان جبران می‌شود
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان:

خسارت پرورش دهندگان ماهی در سیستان و بلوچستان جبران می‌شود

زاهدان - مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: خسارت‌های وارده ناشی از سیل دی ماه سال گذشته به استخرداران با تامین بچه ماهی جبران می‌شود.

عیسی میرانی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ هفت هزار میلیون ریال بابت بازسازی و جبران خسارت وارد شده به زیر ساخت های بخش شیلات و آبزیان ناشی از سیل شدید در دی ماه سال گذشته اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه این سیل استخرداران جنوب استان را متحمل خسارت کرد، گفت: با اعتبار تخصیص یافته برنامه ریزی لازم برای تأمین بچه ماهی مورد نیاز جهت بازسازی ذخایر منابع آبی جنوب استان انجام شد. 

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کار توزیع بچه ماهی به زودی در استان انجام می شود، افزود: مناطق جنوبی استان ظرفیت نهفته‌ای برای آبزی پروری و ایجاد اشتغال‌های پایدار دارد که می طلبد سرمایه گذاران در این بخش نقش آفرینی کنند.

میرانی شاهرودی تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی و کارآفرینی در عرصه شیلات، توجه به جنبه‌های اقتصادی کسب و کار در شیلات و حمایت‌های قانونی و ترویجی و همچنین ایجاد مراکز کارآفرینی و ترویج فرهنگ عمومی کارآفرینی زمینه را برای جهش تولید فراهم می کند.

کد خبر: ۱۴٬۹۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha