۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
تبادلات اقتصادی مازندران با اکو قابل توجه نیست
استاندار مازندران:

تبادلات اقتصادی مازندران با اکو قابل توجه نیست

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران با بیان اینکه تبادلات اقتصادی استان با اکو قابل توجه نیست، گفت: آمادگی لازم برای جذب و پذیرش سرمایه های خارجی ها و توسعه تبادلات اقتصادی با کشورهای عضو اکو هستیم.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه همجواری با کشورهای اکو و خزر ظرفیت های خوبی را برای توسعه مناسبات اقتصادی ایجاد کرده است، افزود: آمادگی جذب و پذیرش سرمایه های خارجی و توسعه تبادلات اقتصادی را داریم.

وی افزود: رویداد بین المللی گردشگری اکو فرصتی خوبی را برای شناسایی ظرفیت ها ها و پتانسیل های استان ایجاد می کند و باید بسته های مناسب سرمایه گذاری تهیه کنیم.

وی با تاکید بر شناخت مازندران به مناطق مختلف جهان و معرفی دستاوردهای استان به جهانیان خواست بهره گیری از ظرفیت ها شد و گفت: سال ها برای توسعه تبادلات اقتصادی با کشورهای اکو تلاش صورت گرفته است و در حال حاضر مبادلاتی با برخی از کشورهای عضو داریم.

حسینی پور با اشاره به نقش تشریفاتی اکو گفت: تبادلات اقتصادی مازندران با کشورهای عضو اکو قابل توجه نیست و بسیار محدود است وو فضای مبادلات اقتصادی با کشورها را به صورت مستقیم شروع کردیم.

استاندار مازندران همچنین با بیان اینکه مناطق مختلف مازندران دارای فرصت ها و جاذبه های بی نظیر اکوتوریسم است، افزود: تمامی بخش ها و مناطق کوهستانی استان می تواند مقصد گردشگری باشد و با ایجاد سرمایه گذاری باید همه مناطق استان مقصد گردشگری تبدیل شود.

کد خبر: ۱۴۹٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha