۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
پیش بینی بازار درست از آب در آمد| افزایش قیمت توکن ALGO در اوج ریزش بازار رمزارزها!
تحلیل بازار رمزارزها؛

پیش بینی بازار درست از آب در آمد| افزایش قیمت توکن ALGO در اوج ریزش بازار رمزارزها!

بر اساس پیش بینی هفته های گذشته تحلیل بازار، سرانجام قیمت توکن الگوراند در اوج روزهای ریزش و ضعف بازار در سال جاری میلادی، افزایش قیمت خوبی را تجربه کرده و احتمال ادامه این روند همچنان ممکن است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال آلگوراند نشان می‌دهد که اگر نمودار قیمت موفق به بستن یک کندل سبز روزانه دیگر بالاتر از ۰.۷۰ دلار شود، قیمت این رمزارز می‌تواند ۲۰ درصد دیگر افزایش یابد. در حال حاضر و بر اساس پیش بینی های تحلیل بازار طی هفته های گذشته، قیمت توکن ALGO علیرغم ریزش های اخیر بازار کریپتو به ویژه بیت کوین موفق شد از خط روند نزولی خارج شود.

این افزایش قیمت در حالیست که اکثر آلت کوین ها پشتیبانی های کلیدی خود را از دست داده اند و قیمت بیت کوین نیز به زیر سطح ۳۶ هزار دلار سقوط کرده است.

با اینحال به نظر می رسد افزایش قابل توجهی در حجم معاملات ارز دیجیتال آلگوراند ایجاد شده است. این ارز در حال حاضر با قیمت ۰.۷۲ دلار معامله می شود و بیش از ۱۶ درصد نسبت به پایین ترین سطح دیروز خود افزایش یافته است.

در حالی که بسیاری از معامله‌گران کوتاه‌مدت می‌توانند سود خود را در سطح کنونی ذخیره کنند، قیمت توکن ALGO ممکن است همچنان سیر صعودی خود را ادامه دهد.

پیش بینی قیمت الگوراند

پیش بینی بازار درست از آب در آمد| افزایش قیمت توکن ALGO در اوج ریزش بازار رمزارزها!

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت الگوراند نشان می دهد که منطقه ۰.۶۸-۰.۷۸ دلار به عنوان یک مقاومت مهم عمل می کند. این سطح پیشتر به عنوان حمایت اصلی توکن الگوراند در ریزش ها عمل کرده و قیمت بارها از این سطح جهش کرده است.

با این حال، قیمت بار دیگر این مقاومت را شکست و اکنون در ۰.۷۲ دلار معامله می شود. بسته شدن روزانه قیمت بالای ۰.۷۰ دلار ممکن است منجر به آغاز حرکت صعودی دیگری شود.

پیش‌بینی قیمت ۱.۶۶ دلاری الگوراند ممکن است در صورتی که قیمت به بالای ۲۰۰ EMA در نمودار روزانه افزایش یابد، به واقعیت تبدیل شود. همچنین سطح اصلاحی پیش روی فعلی، فیب ۰.۶۱۸ است که بالاترین قیمت ۲.۳۳ دلاری نوامبر ۲۰۲۱ را به پایین ترین سطح آوریل ۲۰۲۲ ۰.۵۴ دلاری متصل می کند.

این قیمت همچنین می تواند بالاترین سطح را در نمودار نشان دهد که ممکن است سرمایه گذاران بیشتری را جذب کند. با این حال، این پیش‌بینی تنها در صورتی معتبر خواهد بود که قیمت از ریزش و اصلاح به پایین‌ترین قیمت ۰.۵۴ دلاری در آوریل جلوگیری کند.

کد خبر: ۱۴۹٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha