۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
ایجاد اشتغال در اوج بحران کرونا/ وضعیت اقتصادی بسیاری از صنوف مطلوب نیست
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد اشتغال در اوج بحران کرونا/ وضعیت اقتصادی بسیاری از صنوف مطلوب نیست

قم - یک کارآفرین خدمات آنلاین با تأکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا موجب افزایش بیکاری شده است، گفت: بستر برای فعالیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین و ایجاد اشتغال و احیای خدمات کسب و کارهای سنتی فراهم است.

احسان فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از اصناف تقریباً تعطیل شدند، گفت: در حال حاضر بستر فعالیت شرکت‌هایی که ارائه دهنده خدمات آنلاین هستند برای ایجاد اشتغال و احیای خدمات کسب و کارهای سنتی فراهم است.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی فعالیت‌های شرکت ما در ایام نزدیک سال جدید کارهای خدماتی - نظافتی است، گفت: متأسفانه با شیوع بیماری کرونا این فرصت مهم اقتصادی تقریباً به صفر رسید.

این کارآفرین خدمات آنلاین با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم تأثیر محسوسی روی رونق بسیاری از فعالیت‌ها دارد، گفت: متأسفانه وضعیت اقتصادی بسیاری از صنوف مطلوب نیست و نمی‌توان انتظار داشت که اکثر مردم به غیر از تأمین مایحتاج اولیه زندگی به فکر هزینه‌های جانبی باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمرکز فعالیت شرکت ما بر تعمیر لوازم بهداشت شخصی خانواده‌ها است، گفت: در ایام شیوع کرونا بیشتر مراجعه و درخواست‌های مردم بر تعمیر و رفع نقایص لوازم برقی بهداشتی است و در این زمینه درخواست‌ها افزایش داشته است.

طرحی در خدمت پویش «در خانه بمانیم»

فاتحی با طرح این مطلب که از همان ابتدای فعالیت بر رعایت نکات بهداشتی و سلامت کارکنان خود تمرکز و تأکید داشته‌ایم، گفت: نیروهای اعزامی ما با تجهیزات کامل بهداشتی و با لباس مخصوص کار وارد خانه‌های مردم می‌شوند و رعایت اصول بهداشت محیطی و شخصی از پروتکل‌های مهم شرکت ماست.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید از مشاغلی که به کاهش رفت و آمد کمک می‌کنند حمایت ویژه کند، گفت: در حال حاضر حساسیت مردم به ضدعفونی و بهداشتی بودن داخل خانه‌هایشان بسیار بالا رفته است و دوست ندارند تا ضرورت خاصی نباشد شخص ثالثی وارد خانه‌شان شوند.

این کارآفرین قمی از ارائه خدمات در ۲۰ رشته کاری در حوزه انواع بازسازی و تعمیرات مرتبط با ساختمان خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰ رسته کاری را با جذب ۲۰۰ نیروی متخصص فعال نموده و به صورت مداوم و با رشد تعداد درخواست‌ها در حال جذب نیروها و افزایش رسته‌های کاری هستیم و اهداف بزرگی را در برنامه‌های زمان‌بندی شده خود دنبال می‌کنیم.

کد خبر: ۱۴٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha