۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری اردبیل اخذ شد
معاون اداره کل میراث‌فرهنگی اردبیل:

۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری اردبیل اخذ شد

اردبیل- معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل گفت: ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سال ۱۴۰۰ اخذ شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق گفت: در سال ۱۴۰۰ اعتبارات اخذ شده برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل با رشد قابل توجه و چشم‌گیری همراه بود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری از جمله برای تکمیل راه‌های دسترسی به مناطق گردشگری و تکمیل انشعابات در این مناطق در سال ۱۴۰۰ اخذ شده است.

وی تاکید کرد: تنها ۳۰ میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به اعتبارات استانی است و ما توانسته‌ایم ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان اخذ کنیم.

سریع‌الاطلاق با اشاره پرداخت تسهیلات در حوزه سرمایه‌گذاری، گفت: علاوه بر این اعتبارات توانستیم به اکثر متقاضیان در حوزه گردشگری از محل‌های گوناگون تسهیلات پرداخت کرده و به سرانجام رسیدن پروژه‌های گردشگری کمک کنیم.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل ادامه داد: در راستای توسعه زیرساخت‌ها برای میزبانی شایسته از رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ آماده پرداخت تسهیلات به همه متقاضیان در زمینه تجهیز و نوسازی واحدهای اقامتی هستیم.

کد خبر: ۱۴۸٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha