۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
لزوم اصلاح ۱۸ درصدی قیمت آواکس برای آغاز مجدد روند صعودی
تحلیل بازار رمزارزها؛

لزوم اصلاح ۱۸ درصدی قیمت آواکس برای آغاز مجدد روند صعودی

ارز دیجیتال آواکس (AVAX) در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد اصلاح قیمت ناشی از رد شدید قیمت ۶۱.۶۲ دلاری این ارز توسط گاوها در روز یکشنبه همچنان ادامه دارد.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال آواکس (AVAX) در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد اصلاح قیمت ناشی از رد شدید قیمت ۶۱.۶۲ دلاری این ارز توسط گاوها در روز یکشنبه همچنان ادامه دارد.

قیمت AVAX البته از سطح قیمت یاد شده دوباره کاهش یافته است و ۳٪ از ارزش خود یعنی ۱.۷ دلار در معاملات روزانه بازار آسیایی از دست داده است. در حالیکه شاخص قدرت نسبی (RSI) آواکس نشانگر فروش بیش از حد است، انتظار می رود شاهد کاهش دوباره قیمت به سمت ۵۰.۹۳ دلار باشیم که می تواند نقطه عطفی از روند نزولی به سمت روند صعودی باشد.

لزوم کاهش قیمت ۱۸ درصدی آواکس پیش از صعود ۵۰ درصدی!
قیمت آواکس به احتمال زیاد بیش از سطوح فعلی کاهش خواهد یافت؛ زیرا بهبود قیمت به ۶۱.۶۲ دلار در روز یکشنبه به شدت از سوی گاوها رد شد که می تواند منجر به ریزش سنگین قیمت این ارز شود.

در حال حاضر، نمی توان هیچگونه سطح حمایت دقیقی برای آواکس در نظر گرفت؛ ضمن اینکه باید به این نکته نیز توجه داشت که وضعیت کلی بازار کریپتو نیز علاوه بر شرایط آواکس چندان مطلوب به نظر نمی رسد که همین موضوع مکی تواند به ریزش های بیشتر آواکس کمک کند.

لذا به نظر می رسد برای رشد مجدد قیمت به سمت بالا، آواکس نیازمند یک ریزش دستکم ۱۸ درصدی بوده و ورود به بازار این رمز ارز برای خرید چندان گزینه خوبی به حساب نمی آید.

لزوم اصلاح ۱۸ درصدی قیمت آواکس برای آغاز مجدد روند صعودی

به طور کلی، هنگامی که قیمت آواکس به ۵۰.۹۳ دلار رسید، انتظار می رود شاهد چرخش قیمت باشیم. این سطح با خط روند نزولی قرمز منطبق بوده نقطه ای ایده‌آل برای جهش و صعود مجدد به سمت اهداف یعدی یعنی ابتدا ۶۱.۶۲ دلار و سپس ۸۱ دلار به حساب می آید.

کد خبر: ۱۴۸٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha