۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
پرداخت سالانه ­۵۰۰ هزار وام ۱۰ میلیونی به بازنشستگان
مدیرعامل بانک رفاه کارگران عنوان کرد

پرداخت سالانه ­۵۰۰ هزار وام ۱۰ میلیونی به بازنشستگان

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: سالانه ۵۰۰ هزار فقره وام ۱۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنیم.

به گزارش بازار، اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: هر سال برای بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی سهمیه قرض‌الحسنه در نظر می‌گیریم که این سهمیه به کانون‌های بازنشستگان ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: ما در کشور چهار میلیون بازنشسته داریم که هر سال براساس منابع بانک، می‌توانیم به ۵۰۰ هزار نفر وام ۱۰ میلیون تومانی به صورت غیر حضوری و بدون اخذ ضامن و تنها از طریق کسر از حقوق بازنشستگی آنها پرداخت کنیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود:‌ اگر کسی خارج از سهمیه وام می‌خواهد، باید حسابش کار کند و تا سقف حقوق بازنشستگی می‌تواند بدون نیاز به ضامن وام دریافت کند. البته معرفی سازمان تأمین اجتماعی به عنوان پرداخت‌کننده مستمری بازنشستگی کافی است.

وی در مورد اعلام اسامی ابربدهکاران گفت: در بانک رفاه کارگران تعداد اندکی در حد چهار تا پنج شرکت بودند که دو شرکت بعد از اعلام اسامی مراجعه کردند که پرونده آنها تعیین تکلیف شود.

لله گانی در مورد بدهی دولت و تأمین اجتماعی به بانک رفاه کارگران افزود: ما هم از سازمان تأمین اجتماعی و هم از دولت طلب داریم که قرار است بدهی تأمین اجتماعی از محل تهاتر سهام پرداخت شود در حال حاضر جلسه سران قوا بحث بدهی دولت به بانک‌ها را باید تعیین تکلیف کند.

وی تأکید کرد: سهامدار عمده بانک رفاه کارگران سازمان تأمین اجتماعی است و کمتر از یک درصد سهام ترجیحی آن متعلق به اشخاص دیگر است که در فرابورس حضور داریم. بحث شناوری سهام بانک رفاه مطرح نیست ۹۹ درصد سهام ما متعلق به تأمین اجتماعی و کمتر از یک درصد مربوط به سایر اشخاص حقوقی است. ما براساس قانون در حال تعیین تکلیف و مذاکره هستیم تا بتوانیم سهام بیشتری ارائه کنیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان وام پرداخت کردیم.

کد خبر: ۱۴۸٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha